• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

LiveYourDreams skrev 2012-03-30 19:21:26 följande:
    Binaa: hur har det gått idag? :)
    Det gick jätte bra! :) Gillade verkligen Stork måste ja säga. Nu börjar den långa väntan antar jag! Drömmer
    Känns iaf super att äntligen vara igång! Jippi! Tomte
  • Binaaa

Janniekk: Jag får oxå mensvärkskänsla, mest på en av sidorna i 1-2 dagar..

• Binaaa

Ååå inte kunde jag väl ana att dagarna skulle gå så här långsamt!!! Katt

• Binaaa
    LiveYourDreams skrev 2012-04-04 09:11:13 följande:
    Hej tjejer! Hur mår ni? Jag är på äl+6 idag o tycker tiden går såååå långsamt. Idag e första dagen jag kännt ngt, har som ilningar o stickningar ut mot äggstockarna. Hoppas det betyder något bra :)
    Känner oxå illningar i tjejmagen, och här om dagen så "högg" det till ganska ordentligt i ett par sekunder typ. Hoppas hoppas! Om 8 dagar är det dax att testa! Vi testar ungefär samtidigt då ju Solig
  • Binaaa

Jag ska oxå testa den 12e! :) men jag får nog svårt med att låta bli att tjuvtesta! Haha :)

• Binaaa

Kunde inte låta bli att testa idag. Köpte stickor som skulle vara extra känsliga men nej.. Det blev bara ett sträck. Jag vet att det fortfarande är några dagar för tidigt men mina förhoppningar sjönk lite.... Hur går det för er andra? 

Liveyourdreams: Har du fått några symtom ännu? Jag känner mig helt som jag brukar.... 

• Binaaa

Japp, vi får hoppas lite till! Har inte ont i brösten eller fått finnar som jag brukar få några dar innan mens. Så lite hopp finns det ju :)  Eller så överanalyserar jag mina symtom och ickesymtom. Haha :) håller mina tummar för dig liveyourdreams!

• Binaaa
    minaz skrev 2012-04-09 20:19:42 följande:
    Åh nej att ni får minus på stickan...

Hur ser eran behandling ut innan?
    Har ni fått hormonbehandling och ägglossnings spruta?

Jag hänger inte riktigt med. Nu hoppas jag verkligen på att ni plussar och får en bebis om 9 månader.
    *håller tummarna* stenhårt.

Vill NI berätta hur era inseminationer alt förbehandling såg ut?
    Jag har inte fått någon hormonbehandling eller spruta. Blev inseminerad på min vanliga äl hos stork i danmark. Tack för att du håller tummarna för oss! {#emotions_dlg.flower}
  • Binaaa
    LiveYourDreams skrev 2012-04-11 07:28:44 följande:
    Här är mensen på ingång o jag ställer om mig för att vi behöver åka till danmark igen. Är sååå besviken. Hade ju dubbelchans o ändå tog det inte... :( vill krypa under en sten o vakna gravid.. :(
    Förstår att du är jätte besviken :( STOOOR kram!!! Hjärta
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012