Vi som ska börja inseminera 2012
Sockerpian: Vad tråkigt att läsa Var detta första försöket eller andra? Kram!
Sockerpian: Vad tråkigt att läsa Var detta första försöket eller andra? Kram!
Någon som ska över till Danmark i veckan?
Meningen var att vi skulle in till stork imorgon eller på onsdag. Men min gynekolog ringde mig imorse och berättade att jag har grova cellförändringar på livmodern, grad 3. så jag måste opereras. Hon sa att det kunde ta 6 månader innan man kommer till Just nu känns allt skit och jag lämnar denna tråden eftersom detta inte är aktuellt för mig längre och jag blir bara deppig av att tänka på det. Men lycka till för er andra.
Hej tjejer! Kan inte låta bli att kika in här och se hur det går för er andra! Jag håller tummarna för er!!!
Jag vågar inte planera in min insemination för jag blir bara besviken när det inte blir av, men nu har jag iaf fått en operationstid den 23e februari!! Läkarna råder att vänta ännu en månad för att analysera biten de tagit bort, för att veta om de behöver ta mer. Dock känner jag mig peppad på att åka till danmark den 29e när jag ska ha ÄL. Men förmodligen är jag inte färdigläkt då. Är det någon av er som har erfarenhet av grova cellförändringar? Lyckas operationen på första försöket? Läste att det kunde behövas 2 och kanske tom 3 op!?
Sockerpian, det var jätte tråkigt att höra! Kan inte ens tänka mig Skickar goda tankar till dig!