Vi som ska börja inseminera 2012
Tyra: men ååååh!!!!! Grattis!!!! Gud vad kul :D
Tyra: men ååååh!!!!! Grattis!!!! Gud vad kul :D
Tyra: hur känns det? Hur mår du? Grattis igen vad underbart med pluss i tråden :D
Jenniekk: bra att du frågade så slapp jag ;) :D
Här finns inget o rapportera. Känns som vanligt. Har ju haft lite molvärk o ömma bröst men de har jag alltid innan mens. Värmevallningarna e märkligare. Imon e jag på dag 12 efter insem så då borde jag kunna testa va?
Längtan: e på dag 12 imon så kanske då :)
Supernegativt test imorse. Funderar nu på o köra en stimulerad cykel. Hur funkar det? Vilken dag ska man börja ta tabletter? Hur fort hinner man få dr lars recept? Hinner vi köra en stimulerad cykel direkt nu? Mensen skall komma fre eller lör. Många frågor. Hoppas på svar :)
Tack för svaren o tumhållandet längtan! Känns ganska kört dock. Logiken säger att man borde kunna se iaf ngt svagt på dag tolv.
Läst mer om stimulering nu. Känns kanske ändå inte som ett bra alternativ när det inte är "hemmadoktorn" som gör hela grejen. Eftersom jag har haft mycket problem med cystor o läste att pergotime o otrivelle inte skall användas av kvinnor med den problematiken. Kanske e bäst o vänta till vi e framme i sukön? Åh blir så förvirrad..
Jenniekk: tack vännen. Men du vet hur man känner. :/ mailade de lars så recept e påväg för o köra stimulerat nästa cykel.
Längtan: fick du sprutan på samma recept? Skall enligt dr lars ta tvp tabletter om dagen i fem dagar. Helst från dag 3 men dag 5 går också bra. Sen ska jag göra ul på 12 dagen skrev han. Har inte bestämt om vi ska köra stimulerat riktigt än men lutar åt det. Känns iaf skönt o ha ett alternativ. Jenniekk: jaa har en privat som varit bra tidigare. Hoppas att han kan göra ulet. Annars får jag söka mig åt gbghållet.