Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Vivantar: glömde ju, lycka till! Hör av dig sen om hur allt gick :)

• LiveYourDreams

Jenniekk: tack :) jag får som mensvärk light dagen ägget släpper. Nästan som lite kramp. :)

• LiveYourDreams

Vivantar: då har vi samma uppfattning av gyn grönlund :) så bra att ägget släppt! Mina har aldrig släppt när vi gjort insem men varit stora så det va också bra tydligen. Men som sagt har det inte lyckats än :/ håller mina tummar för er!

• LiveYourDreams

Har som vilangtar också bara skrivit under att ja tar emot spermierna o sen fått ett kvitto. För oss är kvittot det viktiga så vi kan starta en närstående adoption. Eftersom min fru inte biologiskt kan göra mig gravid så behövs kvittot för o lägga ner faderskapsutredningen.

• LiveYourDreams

Jaaa, men man måste ringa direkt 08 på morgonen eller dagen innan o boka tid :)

• LiveYourDreams

Hur går det tjejer? Idag bärjar vi testa för äl som beräknas i veckan :)

• LiveYourDreams

Tyra: spännande! Tror de borde bli ons/tors här. Men kan bli tis o fre mä :p

• LiveYourDreams

Någon som testat clearblue äl tester? När har ni testat på dagen? E min första cykel i jakt på smileyn. Senast uteblev ju äl o fick aldrig någon..

• LiveYourDreams

Tyra: har ni kommit iväg än? Här syns inga spår av äl på g än tyvärr.

• LiveYourDreams

Tyra: näää känner inget alls. Har de två andra försöken fått pos på em dag 11 så isåfall borde jag få en smiley imon, men vem vet :)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012