Vi som ska börja inseminera 2012
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hej, hoppade in i den här tråden förra cykeln och blev varmt bemött av er. =)
Fick tyvärr dra mig ur tråden då min läkare sa nej till en insemination pga av en ev IVF behandling.
Men nu sist när jag och min man var på läkarbesöket så verkade det som läkaren inte ville hjälpa oss så nu tar vi en annan väg ist.
Vi provar inseminationen.
Dock på ett annat ställe, lite billigare där men vad jag hört så kan det behövas upp emot 6 insemination behandlingar för att det ska lyckas så jag har verkligen inte höga förhoppningar inför det här.
Snart är min mens på g och snart ska jag påbörja en hormonbehandling...
Hoppas ju endå på att vi kan få vårat första riktiga pluss nu efter 2 års kämpande och inget pluss på vägen.
Vi ger inte upp trots allt.
Håller tummarna för att ni andra ska plussa nu.
Lycka till =)
jenniekk : tack så mycket! hade 4 små blåsor + 2st stora 20,2mm + 21,5mm så d blir en spruta ikväll å så ska vi va på kliniken på torsda efter lunch. sjukt pirrig å nervös redan nu, kommer väl va ett vrak på torsda!
hur går d för dig, känner du dig som vanligt lr letar du symtom? håller tummarna stenhårt att d blir ett fint plus för alla som försöker å/lr väntar på testdag!
kram!