MariaaG skrev 2012-05-06 12:42:10 följande:
Längtan 30: tack! Hur känner du dig? Jag blir mentalt absorberad av det när man går in i processen. Sedan några dagar tillbaka är ägglossningstest, donatorer osv det enda jag kan tänka på nästan. Sitter på jobbet och dubbelkollar min cykelapp gång på gång i smyg :)
så lite så!!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
vi börjar bli lite nervöst förväntansfulla, min sambo kom på i fredags att "shit d e ju snart!" hehe, tji fick han för att han retat mig som pratat mer å mer om "premiären" i ett par veckor nu..fr början trodde vi att ja skulle göra första försöket själv eftersom sambon jobbat utomlands men han fick sluta tidigare så d ska bli härligt att ha honom m mig!
har tagit Pergo så ja hoppas att d inte visar att d e för många ägg på tisdag när ja ska t gyn för vul, sen hem å maila/ringa doktorn när ja vet resultatet så vi kan boka tid för inseminationen. d e roligt å spännande att äntligen börja försöka - vi hoppas men vill inte ställa in oss på att d tar sig direkt, man vet ju aldrig..ja sitter oxå å kollar mina appar, womanlog å period tracker m jämna mellanrum, på jobbet, hemma lr när ja e på stan å bara myser för mig själv å drömmer mig bort lixom.