Vi som ska börja inseminera 2012
Igår hade jag min möhippa visst :) hade ingen aning. Blev mer än ett glas vin om man säger så ;p tur att vi är innan insem ;)
Igår hade jag min möhippa visst :) hade ingen aning. Blev mer än ett glas vin om man säger så ;p tur att vi är innan insem ;)
Jenniekk; håller tummarna!! Här förväntas testet bli pos idag om min kropp ska följa sitt mönster. Men hitills är strecken inte i närheten.. Vi får vänta o se, eftersom de borde bli pos så testar jag ofta idag :)
Känner mig helt förvirrad. Min cykel har ju hitills tickat på som en klocka. Ältestet har alltid gett utslag på cykeldag 11 och vi har insem på cykeldag 12. Idag borde vi alltså varit påväg till danmark. Men har inte haft i närheten av positiva ältest? Började testa i lördags. Om testet blir pos i eftermiddag, kan man åka på onsdag då? Eller blir det för långt emellan? Kan inte åka imorgon nämligen :/ funderar också på om det kan vara så att denna månaden är en månad utan äl? Har hört att någon gång då o då så har man en cykel utan..
Jenniekk: har fått pos utslag båda ggrna vid 14 o insem dagen efter vid 11 så de har varit 21 timmar senare ungefär o ingen gång har ägget släppt. Så blir de pos ikväll siktar vi på tidig onsdag. :) hoppas iaf att jag ite missat den :)
Inte positivt nu heller.. Får testa igen imon :)
Här verkar det inte lossa något ägg denna månaden, snopet! Skall testa i em o imorgon med, men det ser inte positivt ut. Kommer den inte nu blir det ett uppehåll för oss, praktiskt funkar det inte framöver, ägglossningen väntas till när vi har semester/ när kliniken är stängd. Suck.
Först ska jag ha i maj när de har rödadagar. Sen ska jag ha när vi har semester i juni o då är vi inte hemma. I juli är det ju stängt så som det ser ut nu blir det paus till augusti, känns hemskt o skriva. O sally du har en poäng i det där med att storken e öppet jämt faktiskt..
Tack längtan! Trodde de stängde 17-18maj? Håller tummarna för er alla härinne, för nya försök o hoppas som du sa jenniekk att äl bara är lite sen här.
Jenniekk: gullig du är som undrar, inte fått pos så antar att den hoppat över mi denna månad :) lite besviket men men. Det e snart dags för er va?
Jenniekk; spännande! Tyvärr tror jag det e för sent, har alltid fått utslag på dag 10 o insem på dag 11. Har en 25 dagars cykel o e på dag 13 idag.