Vi som ska börja inseminera 2012
Binaa: har du bara 13 dagars lutelea fas? Eller hur ska man räkna? 14 dagar från insemination eller 14 dagar från pos äl test? Hur gör ni andra?
Binaa: har du bara 13 dagars lutelea fas? Eller hur ska man räkna? 14 dagar från insemination eller 14 dagar från pos äl test? Hur gör ni andra?
Jenniekk: näää. Känner min kropp så himla väl o dagarna precis innan mens får jag sjuka svettningar o väääärk. Vet att den är pågång liksom.
Har börjat blöda så det blir definitivt ingen december baby för oss. Nu siktar vi på ett nytt försök och en januari baby istället :)
Smilla: tack för svaret! Min har varit 14 dagar från inseminationen o dagen innan har jag ju fått pos ältest så det stämmer ju bra. Mailade precis dr lars o skrev att vi återkommer snart igen. Nu har vi haft samma donator två gånger men nästa gåg byter vi, känns som ett logiskt steg att ta.
Binaa: hur går det? Jenniekk: när ungefär är det dags för er igen?
Japp vi kör på direkt igen. Äl ska enligt min app som hitills alltid fungerat hända den 23e :) har du fått pos på lördgar då? Hur tidsmässigt har du blivit inseminerad? Hur läggs en dubbel upp? En varje dag? Är det mycket dyrare? Nu bombar jag dig med frågor här ;)
Jenniekk: tack för info :) hoppas ni slipper helgen denna gång. Här har de blivit insem ungefär 20 timmar efter plus o ingen gång har ägget släppt. Har köpt både stickor o clearblue o verifiera med denna gång :)
Smilla; hoppashoppashoppas!!! Låter härligt :) binaa: :( stor kram! Vet hur det är, en liten tröst är att första dagen är tyngst... Kraaaam!
Längtan: vi har en bra men bor norr om gbg. Gör dock inte vul innan på det sättet, men det e han vi kommer gå till om de ej tar sig o det blir sahlgrenska försök.
Näl skulle jag inte ringa, de nekade oss äggledarspol. Skulle välja en privat, så har vi gjort :)