• jenniekk

Vi som ska börja inseminera 2012

Sockerpian: Vi väntar på BIM... Måndag eller tisdag bör mensen (inte!) komma...

Försöker att inte analysera men... Flört Denna gången har jag inte haft ont i bröstvårtorna utan ömheten kommer och går i brösten... Bara något jag märkt, utan att analysera!! Cool  

• jenniekk

Har precis börjat blöda helt utan förvarning... 11 dagar efter insemination.... Orkar inte ens gråta...

• jenniekk

Är bara på dag 24 i cykeln, brukar ha en cykel mellan 28-30 dagar. Blöder inte mer just nu, va som en blodblandad flytning, liten blödning. Kommer säkert mera. Har Ingen mensvärk, vilket jag alltid ha!

Orkade inte berätta för maken när han kom hem först... vill inte se hans besvikelse... 

• jenniekk
    sockerpian skrev 2012-03-17 09:02:21 följande:
    jenniekk: kan vara känsliga slemhinnor också...ge inte upp hoppet änHjärta

Tack för din uppmuntran men jag blöder för fullt nu vilket innebär att denna cykeln bara var 24 dagar. Har aldrig hänt förut!!!

Vet inte hur vi ska gå vidare nu... Vi pausar nog en månad iaf...

Hoppas testet slår om för dig ikväll... Glad    
  • jenniekk
    sockerpian skrev 2012-03-17 16:30:33 följande:
    hemskt ledsen för din skull jenniekk...tillåt dig vara ledsen nu, du mår så småningom bättre och då försöker ni igen..låt det ta tidHjärta styrkekramar

Ingen 1: är det det som kan hända om man blir stimulerad med hormoner? Beklagar verkligen!
    En månad hit eller dit säger en del...men det är ju faktiskt ett rent helvete att vänta på nästa gång, känns som man inte kan leva i nuet liksom. kramar

Tack! Känns så skönt att få prata av sig med er tjejer som är i "samma sits". Känns inte som man har någon att prata med, som förstår iaf... inte ens maken... Hjärta 

Känns som varje gång man misslyckas så minskar chanserna att lyckas. Undrar om man bara har otur? Missar äl? Eller något är fel?

Har testet slagit om för dig Sockerpian?       
  • jenniekk
    Ingen 1 skrev 2012-03-17 12:46:29 följande:
    Beklagar!!  

Tack <3 Tråkigt att ni måste stå över denna gången!!!
  • jenniekk
    Längtan 30 skrev 2012-03-17 20:00:18 följande:
    ÄL på CD 11, kan d verkligen stämma? ja gjorde ett test imorse, nästan lika starka streck men vid 19:30 så hade strecken samma färg, teststrecket va inte lika brett som kontrollstrecket men samma färg iaf. kanske e apiforce:n som spelar ett spratt m kroppen, va tror ni andra?

skönt ja lyckades få utslag denna månaden iaf, eftersom ja e osäker på stickorna så ska ja fortsätta testa ett par, tre dgr så ja kan jämföra lr iaf hålla koll på om d ger utslag i flera dgr så ja inte åker för tidigt i maj..
    Det kan absolut stämma. Hur lång cykel har du? Använder bara CB´s digitala test så jag behöver aldrig tyda streckens tydlighet.

Jag har de cykler jag testat fått utslag på dag 16 av ca 29-31. Men denna gången fick jag stegring på dag 12. Vul dag 14 visade att ÄL  skett och fick mens dag 24. Så man vet aldrig hur kroppen ska bete sig...  

Varför tar du apriforce?   
  • jenniekk
    sockerpian skrev 2012-03-17 20:02:12 följande:
    jenniekk: ja hur hade vi överlevt utan varandra och familjeliv...här får man alltid hjälp och svar på sina frågor och inte minst allt stöd och pepp=) det är helt priceless.

testade mig kl 18, fortfarande negativt på ältestet

ska testa vid 11 tiden och sen väntar jag till morgonbitti vid 7

så det kanske inte blir danmark förrän måndag.

Vilken cykeldag är du på? Brukar stegringen komma samma cykeldag eller flyttar den på sig?
  • jenniekk

Vad kan ni tjejer om tiden mellan äl och mens? Är den alltid samma?

Om jag utgår från de inseminationer jag gjort nu så har dagarna inte varit det. Om den tiden alltid är samma så kanske jag inseminerats på fel dag.. 

• jenniekk

Svårt och veta då det är individuellt hur lång tid efter stegring på testet som ägget släpper. Eftersom du lyckades förra gången hade jag försökt med samma igen...

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012