Inlägg från: litenplutt |Visa alla inlägg
  • litenplutt

Vi som väntar smått i September 2012

Ok då är de min egna puls jag hör.
    Hört nått som är snabbare men hittar de inte nu. Förstår nu när bm sa att den kan göra mer nytta än nöje ibland.
    Nu kommer jag vänta nån vecka t nästa gång.
    O köpa ett grav test imorgon bara för att.

• litenplutt

Fan vad jag är lycklig!! Inte nog med bebislyckan, idag vann vi budgivning och blev med radhus:)

• litenplutt

Jag har oxå ledvärk. Men de hade jag innan graviditeten med, har även vart under utredning för detta( haft värk i ca 8år) tyvärr va dem tvungna att lägga ner utredningen när jag blev gravid:(
    Så jag kan nog inte jämföras med eran värk. Min försvann dock när jag + men är nu åter i v 11.

• litenplutt

Mitt hår släpper toning efter bara 2 tvättar nu när jag är gravid. Använder sammalika som jag alltid gjort men som sitter toppen i håret annars.

• litenplutt

Hur länge kan denna trötthet sitta i? Är v 11+0 idag och har vart sjukskriven 3v pga detta då jag jobbar natt och har inte kunnat hålla ögonen öppna:(
    När jag väl får sova så kan jag inte, somnar utan problem men vaknar oftast efter nån timme och ligger sedan vaken.
    Dagarna är man som en zoombie.
    Jag är åter på jobbet nu och ja vad ska jag säga, tuffa 11h.
    Jobbigast e ju just de att när jag kommer hem vid 9 så lägger jag mig, somnar och vaknar efter 2h och de går ej somna igen.

Nu vill jag att veckorna ska gå 30dagar kvar till första kollen om det verkligen lever någe inom mig. V15 då. Lång väntan.

• litenplutt

Vi kommer inte göra KUB.
    Bm fråga om vi pratat nått om de och jag sa bara nej de har vi inte. Då sa hon - bra gör inte de heller.
    Så våran bm är inte spec positiv till kub.

• litenplutt

Vi kallar lillen för pyttestor:)
    Men har även namn till h*n när de tillkänna ges.

Idag och igår har vi flyttat kan säga att de inte är en hitt... Gud så de drar i magen idag och bäckenet ojojoj kan knappt gå

• litenplutt

Gravidhormoner... Våran tv har bara precis NU lagt av. Hur ska jag handskas med detta?? Slå sönder den eller bara andas och vänta på att sambon kommer hem;)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012