Inlägg från: litenplutt |Visa alla inlägg
  • litenplutt

Vi som väntar smått i September 2012

Håller med tröttheten är mer som en Depp period. Orkar inte ta för sig någe

• litenplutt

Jag äter B12, B6 och folsyra. Allt i ett.

Har pratat med vissa på jobbet och ska ta det med chefen imorgon då vi har möte.
    Lika bra då jag mår skit och kommer troligen vara borta en del om detta inte släpper;(
    Redan gått ner 2kg pga måendet. Känns Inge bra alls.

• litenplutt

Fy sjutton vad jag mår piss. Varje dag som går blir bara värre och värre. Jag kan knappt äta, mat kommer upp på en gång så lever på yoghurt och vatten. Jag mår illa hela tiden, orkeslös, sover dåligt och allmänt off. Blir nog ett samtal till bm och tidigare lägga våran tid 8/2 så man kan få nån hjälp kanske.

• litenplutt

Idag har det inhandlades tabletter mot illamående men även ett par SeaBand jag hoppas över allt att detta hjälper och får mig att bli människa igen. - 3kg på kort tid, jag bara längtar till att kunna äta mat.
    Nu vänder de bara i magen.

• litenplutt
    eiramis skrev 2012-01-28 15:28:32 följande:
    Detsamma. Var i Uppsala bor du, vi bor i Hågaby.
    Vi bor i Lagga, så lite utanför stan. Men blir flytt innan bebis kommer till världen.  
  • litenplutt

Tips till andra med ett sjuhelsike illamående... åksjukepiller och seaband.
    Detta har iaf fått mig att överleva dagarna.
    O ja jag tror sea banden funkar för igår skippa jag tabletten men mådde inte mer illa för de. Men imorse mådde jag apa igen... så då skrek jag nästan efter tabletten haha.
    6+5 idag nu vill jag bara att de ska bli den 8/2 så vi får åka på inskrivning och jag har möjlighet o tjata till mig ett VUL.   

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012