Vi som väntar smått i September 2012
Jag var där när jag väntade mitt första. Super mysiga människor och väldigt välkomnande. Jag gjorde ett 4D UL när jag var i ca v26. Häftigt!
Jag var där när jag väntade mitt första. Super mysiga människor och väldigt välkomnande. Jag gjorde ett 4D UL när jag var i ca v26. Häftigt!
Imorgon är det dags för inskrivning och samtidigt går jag in i v 10. Tycker dock att jag inte känner så starka symptom längre. Illamåendet är borta. Jag ska försöka tigga till mig ett UL imorgon.
Kl 11:00 är det inskrivning + att jag går in i v 10 idag. Ska försöka tigga till mig ett UL. Hoppas jag får.
Va på inslrivning idag. Gick bra, de tog en massa prover och ställde en massarutinfrågor. Utan att jag bad om det erbjöd hon ett tidigt UL på tisdag som jag genast tackade ja till! Då är jag nästan i v 11! Thoho
Stackars dig. Jag har tyvärr inga bra tips mer än att sätta dig ner med honom och förklara hur du känner och mår. Lycka till.
UL om 30 min!!!
Idag fick jag första gången se min bebis. 3 1/2 cm med ett pickande hjärta! Man såg tydligt att det var en bebis. Är i v 10 + 0 precis som jag hade räknat. Nu kan jag slappna av lite.
Ska försöka övertala gubben om en liten familjesemester i april till Thailand. Det kommer dröja till nästa gång. Hoppas han går med på det!!! Kommer att vara i v 22 då, så det är verkligen sista chansen på ett par år.
Yippie!!! Har bokat två veckor i Thailand med familjen (man + 2 barn) i slutet av april. Ska bli underbart!!!
Mineralvatten eller en krispig och saftig frukt som inte är för söt. Mitt knep för illamående är följande; ät frukost direkt när du vaknar så du håller blodsockret i balans. 3 timmar senare, äpple och mineralvatten, ca 3 Tim senare, lunch, 3 timmar senare en banan 3 timmar senare middag och till kvällen en smörgås eller yoghurt. Ät lite men ofta så håller du det i balans. Funkar säkert inte för alla. Lycka till!!!