Inlägg från: LillStinis |Visa alla inlägg
  • LillStinis

Vi som väntar smått i September 2012

Japp, imorse kom det. Min första morning sickness. Gick upp för att göra mig i iordning. Plötsligt slog illamåendet till helt utan förvarning och jag kräktes som en gris. Lyckades knapra 2 mariekex. Sen efter 5 min var allt som vanligt och jag var hungrig.

• LillStinis

Är det någon som tränar under graviditeten? Jag tänkte försöka fortsätta hålla lagom igång.

• LillStinis

MyMymlan, vad ska du träna? Tänker du fortsätta springa?

• LillStinis

Tredje för mig. Har var ko-lugn de andra två gångerna, men nu är jag väldigt nervös.

Jag läste att om man mår illa så har man en minskad risk för MF.

• LillStinis

Oj, det var verkligen inte meningen att trampa någon på tårna. Jag ska kolla vart jag läste det och återkomma, säkert inget vetenskapligt. Det var mer ett uppmuntrande till oss som mår illa.
    Dra det inte så långt, jag menar självklart inte att ni andra som inte mår illa eller inte känner något alls har ökad risk för MF.

• LillStinis

Det var någon app jag läste om illamående och minskad risk för MF. Säkert Libero

• LillStinis

Vad många september mammor! Kul! Jag vill också vara med. Jag läser tråden varkje dag men gör inte så många inlägg.

BF 5/9 tredje barnet

• LillStinis

Jag reser väldigt mycket i tjänsten och har möten med kunder. Rädd för att kräkas på flyget eller tåget eller på kundmötet. Det hade varit nåt va?

• LillStinis

Så sant. Hoppas det blir mildare imorgon.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012