Inlägg från: LillStinis |Visa alla inlägg
  • LillStinis

Vi som väntar smått i September 2012

Var på mvc idag. Allt såg bra ut och nu har han fixerat sig (v 36) så det känns ju skönt. Ska på tul om 2 v. Jag frågade vad man gör om det visar sig vara ett stort barn. Man gör inte så mycket enligt henne. Däremot kunde de lova att man inte behövde gå över tiden som jag har gjort med mina två andra och på så vis undvika att de blir ännu större. Känns skönt att veta.
    Tänk om man kunde boka in sin fl i kalendern, ordna med barvakt mm. Skulle kännas fint.

• LillStinis

Grattis förstis! Nu börjar man fatta att det inte är långt kvar.

• LillStinis

Har städat hela dagen idag inkl putsat fönster och skurat golv. Får se om det kan framkalla en fl inatt. ;) är ju ändå i 37+ 2.

• LillStinis

Herregud! Körde lite balansspel på Nintendo Wii med barnen. Det är ju så kul. Man kanske får ta och lugna sig lite när man är i v 37. Hade tänkt Jobba nästa vecka.

• LillStinis

Ha ha, tänkte precis fråga samma sak. Jag har lyckats halvdant med spegel och sax för att få ner längden lite men det är allt. Det får bli en rejäl trimning och uppfräschning någon gång efter.
    Däremot fick jag gubben att olja in naveln med barnolja idag. Min navel är i normala fall djup, men nu är den obefintlig och har blivit snustorr. Han fick med tops varsamt smörja den. :)

• LillStinis

V 38 idag + första dagen på jobbet efter semestern. Jobbar på kontor och åkte bil hela vägen så det var lugnt. Mina busfrön är hos mina föräldrar och ska hämtas på onsdag. Inskolning för båda på nytt dagis på måndag. Nu får vi se hur allt kommer funka så tätt inpå.

• LillStinis

Jag tog microlax efter att vattnet hade gått hemma med son nr 2. Då slapp jag att det kom under förlossningen som det gjorde med som nr 1.

• LillStinis

Hade kraftiga värkar mellan 23 - 01 inatt. Sen bara avtog dom. Var helt säker på att det var dags. Är ju trots allt i v38+3. ska på tul idag för att se storleken på denna.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012