Blir också andfådd..men vet ej om det beror på astman eller graviditeten.
Svullen är jag med...särskilt om kvällarna, går ej hålla in magen alls.
oOLillaJagOo skrev 2012-01-22 23:13:59 följande:
Tack för era svar... Skönt att höra att det förmodligen är som det "ska". Men nu ligger jag här och bölar för att jag är så rädd att barnet ska dö i PSD... ja, jag skyller på hormonern, jag är ju inte riktig på en fläck just nu... snacka om att det svänger... =)
Jag förstår att du mår dåligt. Som du mår nu är det intye konstigt att man blir deppig eller tom deprimerad. Det är klart det är svårt att förknippa barnet med något positivt då och man börjar bli osäker på sina känslor. När du mår bättre kommer det bli bättre förhoppningsvis.
Men, ta det på allvar om det håller på för länge, gå och få medicin och lid inte i onödan, det kan också bli värre. Vill inte skrämmas, det är ju ovanligt. Men det finns ingen anledning att må psykiskt dåligt när det finns hjälp.
kram
Herregud ni är värre än mig här inne...! Trodde jag bölade mycket
Har hittils böat 2 ggr. En gång för att..hrm...ja, min man inte brydde sig om mig tyckte jag, och sist för han inte ville ha sex...då kände jag mig äcklig och avtändande.
Är hemma med VAB idag. Har en dotter med feber...! hon har varit sjuk hela hösten/vintern stackarn...
Svinkoppor i två veckor med stora infekterade sår..och antibiotika så hon missade lucia och allt. Och precis därefter halsfluss och lunginflaammation på samma gång, med en till antibiotiakur...
Hon som aldrig ätit antibiotika tdigare.
Sen massor med förkylningar däremellan. Och nu igen...!!