Vi som väntar smått i September 2012
och nu kom molvärken på kvällen igen. varför känner jag mig bara gravid på kvällarna :D:D
imorgon ska jag åka skoter.. kanske bör be föraren köra riktigt försiktigt ;P vilken han lär göra :)
och nu kom molvärken på kvällen igen. varför känner jag mig bara gravid på kvällarna :D:D
imorgon ska jag åka skoter.. kanske bör be föraren köra riktigt försiktigt ;P vilken han lär göra :)
fan jag är inne så sällan så jag hinner missa så mkt , på en dag bara :D
hoppas alla får en bra dag idag ! jag ska ut i naturen nu och njuta med heela familjen :)
Tjejer ! vad har ni för planer nu till våren? sommaren? hade ni något inplanerat som ni tänkte göra (ja vare sig ni blev gravida eller ej?) en resa? eller något annat trevligt ??
Jag och min sambo ska i Juni börja bygga ett hus.. från scratch.. vi har fått byggloven klara och allt.. och vi beräknar att huset skall vara klart 2 veckor innan jag föder...
Vad bör jag tänka på när vi ska bygga egentligen? jag får ju inte lyfta mktl och inte vara i närheten av målarfärg etc... så jag vet inte riktigt vad jag kan hjälpa till med.. känns så jobbigt.. som städa ur lägenheten... och gå i affärer och välja ut inredning.. haha ne jag vet faktiskt inte alls vad , men såklart kommer det lösa sig..
jag är bara lite rädd att tillexempel färg lukt, och golvlack och sån doft kommer ligga kvar några veckor och det vill man ju inte att bebisen skall vistas i... är det någon som vet hur länge sån doft håller i sig ??
Känns som om det kommer bli ett hektiskt men SÅ underbart år !! tänk så många frågor och funderingar som kommer upp i detta tillfälle !
SMURFEN: vilken underbar lista. var det bara jag som började grina av att läsa den? hahah