• Eddies

Vi som väntar smått i September 2012

AngelinFear skrev 2012-01-01 08:15:19 följande:
    Jag är jättenojjig och går och oroar mig varje dag och kollar när jag är på toa och så för att jag är så rädd att ska bli MF :(
    vilken vecka är du i?
  • Eddies

ja jag hade också önskat att jag fick sova middag.

Jag har faktiskt gjort så fult att jag har tagit lite ledigt denna kommande vecka. Jag ska plocka ner julen och göra mys pys hemma och efterosm min sambo har ledig vecka så är vi nog bara med varandra och klappar magen :):) Känns fruktansvärt skönt att starta det nya året på detta vis ! eller hur ! :)

Och alla ni som är i vecka 5 (som jag) denna vecka börjar hjärtat ta form och ticka !!! :) Är det någon som skall köpa de där angelsound? Som man kan ha hemma och lyssna på bebisens hjärtljud? vet inte från vilken vecka det fungerar , men jag ska köpa ett sånt !

• Eddies

jag hade velat hitta ett lite billigare ! Man ska ju tydligen inte utsätta bebisen för extra ultraljud så man kommer väl inte använda det så många gånger. Annars hade jag använt det varje dag !! :)

Någon som vet från vilken vecka man då kan lyssna?

• Eddies

du är gravid ! grattis och välkommen, sådär såg mitt ut, 3 dagar senare var det rosa och fint !:) wiee

• Eddies
    LöjligaFamiljen skrev 2012-01-01 17:29:13 följande:
    Hej tjejer och gott nytt år på er :)

Jag har en helt underbar make som låter mig vila under dagen när tvillingarna vilar och sen tar han dem när de vaknar :) jag måste verkligen vila på dagen för att inte somna vid halv åtta på kvällen.

Jag har en angelsound och jag hörde tvillingarna i vecka 9 tror jag....
    oooh vilken lyx !!! :)

ooh jag vill ha ett angelsound men samtidigt blev jag lite nojjig när jag läste att det inte var bra för barnet att få ul på sig i flera omgångar...
  • Eddies
    Lillafian skrev 2012-01-01 19:31:58 följande:
    Berättade för mina föräldrar igår vid tolvslaget, kändes helt rätt Skrattande
    Makens föräldrar väntar vi med tills efter v 12. Detta för att de inte bor i närheten av oss.
    Mina föräldrar hade märkt ganska snart på mig vad som är på g så lika bra att berättaGlad

Hoppas ni hade en härlig nyårsafton !    
    vi berättade också på tolvslaget åt mina svärföräldrar, imorgon berättar vi till mina föräldrar
  • Eddies

är det bara jag som har fegat ur när det kommer till å ligga ?

fast å andra sidan har vi jobbat om varandra och de nätter/kvällar vi varit vakna tillsammans har vi legat och pratat i timmar om framtiden och vår bebbe :):)

Men det känns lite läskigt att ha sex  liksom.. Eller så kanske min sexlust försvann som ett jäääävligt dåligt symptom.... ska nog hem snart och förföra min man för att bekräfta om de är så eller inte...

• Eddies

Saradenrara: GRATTIS :) !! jag gjorde så att jag ringde till ungdomsmottagningen även om jag känner mig för gammal för de (22år så egentligen inte) heheh men de var de enda jag visste, och fick ett nummer därifrån till vårdcentralen där man ska på hälsosamtal och träffa BM och sen tar jag det därifrån,

man har ingen aning !! :D

Starstruck: Ja, jag funderar också om de är så att ingen lust finns där. De känns lite jobbigt när man har molvärk, vi har inte sexat sen vi fick beskedet, 5 dagar sen... de är som om vi inte riktigt haft lust ngn av oss, men snart kommer man nog tillbaka till det tror jag:) annars blir det glidmedel och en massa förspel hehe

• Eddies

från det ena till de tredje, borde jag avboka min tattuerings tid kanske? man ska nog inte tattuera sig om man är på tjocken..

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012