Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

allt var bra hos bm idag, bebisens hjärta låg på 150 och sf-måttet på 27 om jag fattade det rätt. Jag hade inte gått upp nått alls sen sist (två veckor sen).

• StarStruck

Vi har också gemensam, om man kan säga så?
    Jag har inte haft någon inkomst sen december, men alla pengar som kommer in är våra.

• StarStruck

Uuuuurk, känner mig skitful just nu. Fick för mig att klippa lugg igår så blev det alldeles för kort! Jag har ingen större lust att gå ut för ens den har växt ut minst 2 cm!

• StarStruck
    Superbia skrev 2012-06-08 11:21:27 följande:
    Haha, vad hemskt det är när man inte känner sig nöjd efter frisörbesök. Du får sätta bak luggen med klämmor tills den har växt sig tillräckligt lång igen Glad
    Det värsta är att det inte går :P
    Ska försöka platta den lite, den blev alltså SUPERkort -.-
  • StarStruck

Snart blir det sista vändan till Ikea innan bebis kommer. Hoppas innerligt att vi får byta lägenhet som vi hoppats på, får svar nästa vecka förhoppningsvis

• StarStruck

I morrn får ni hålla tummarna för att nyköpingshem ringer och säger att vårat bostadsbyte blev godkänt!

• StarStruck
    TheFamily skrev 2012-06-11 10:05:24 följande:
    Starstruck: grattis! Betyder det att ni får större sovrum? Eller hinner ni flytta innan bebis kommer? (tänkte på dina bryderier ang att få plats med spjälsäng i sovrummet)
    Kram
    Tack!
    Ja, nu får vi ett mycket större sovrum :D
    Vi kommer flytta i slutet på den här veckan och början på nästa.

kram
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012