Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Superbia skrev 2012-06-11 13:12:11 följande:
    Här går det undan Glad
    Ja, vi kör direktbyte, tjejen vi ska byta lägenhet med ska operera handen så det fick bli så nu :)
    Lika bra att passa på medan man fortfarande kan röra sig lite ;)
  • StarStruck

Hoppas att sängen vi hittat finns kvar i morrn också så är allt jättebra ^^
    Bara 3 månader kvar till BF, jösses alltså.
    Det känns som att man nyss blev medlem i den här gruppen och la in bilder på ett positivt gravtest, nu lägger man in magbilder och bebisgrejer ^^

• StarStruck

SÅ typiskt, vi fick ingen besiktningstid för en 2/7! -.-
    Fick hem Sempers barnmatsbok idag, den verkade bra.
    Man fick några resept med och så.

• StarStruck

Ang f-kassan, hur lång tid efter det att man skickat in papper om nuvarande ekonomi och så kommer det ta innan allt är klart?

• StarStruck
    StarStruck skrev 2012-06-13 11:22:15 följande:

Vi ska på TUL på fredag :D
    För viktuppskattning, hoppas det inte är en jätte där inne ;(

Inte på fredag, på måndag! -.-
  • StarStruck
    Edds skrev 2012-06-13 11:53:00 följande:
    Hur kommer det sig att ni fått tul? :)
    Jag är överviktig och det innbär en risk för stor bebis och jag ligger lite över Sf-kurvan så dom vill göra en viktuppskattning. Jag tror det beror på det iaf
  • StarStruck
    Vili skrev 2012-06-13 12:13:44 följande:
    Är nu mitt uppe i mitt hektiska sommarvikariat. Jobbar nu som sjuksköterska på en gyn-avdelning vilket är skitkul men pust och stön vad trött jag är när jag kommer hem....undrar om jag kommer orka jobba till grav-vecka 35 som jag planerat.

Har sen ja börjat jobba även fått mer sammandragningar, inte bara när ja är på jobb utan också spontant när ja är hemma...men de beror säkert på att jag nu är mer aktiv.

Min viktuppgång är INTE rolig..började på 70kg och är redan uppe på 81kg i vecka 27+2 ...har ni också gått upp så mycket? Med sonen gick ja upp totalt 20kg och de tyckte ja var mycket men då hade jag inte alls gått upp 11 kg redan i vecka 27...sockerberoende är INTE bra för vikten helt enkelt ;)
    Förra gången hos BM hade jag inte gått upp något alls sen sist trots att jag äter ganska dåligt, mycket socker och så.
    Då var jag i v 27, nästa vecka när jag ska dit igen kommer det nog ha ökat med minst 5 kg till känns det som!
    Hittills har jag gått upp 5-6 kg bara
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012