Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

JePaLuLi skrev 2012-04-17 14:58:29 följande:
    Starstruck: men för att slippa ta ut fp innan bebisen har kommit så kan man söka gp. Det tänker jag göra iaf, jag tänker inte slösa på mina föräldradagar redan innan bebisen anlänt.
    Jag kan inte göra det, jag har ingen inkomst och gp är väll sp-grundande väll?
  • StarStruck

Det känns att bebis sitter på blåsan, urk!

Vi har nog bestämt oss för ett namn också, Vilja kommer hon heta.

• StarStruck

Då är vi ägare av en Akta Graco Logico S!
    Nu har vi allt som är dyrt klart i princip, skönt!

• StarStruck

Alltså, det hände nått skitskumt igår när jag gick och la mig.
    Hela magen blev superspänd, det kändes som att den skulle explodera.
    Det gjorde inte ont men det var ett obehagligt tryck.
    Vad kan det ha varit?

• StarStruck
    Frokenpilla skrev 2012-04-19 11:44:29 följande:
    Sammandragning :)
    Men det kändes inte som det :S
    Jag har haft problem med det nästan hela graviditeten, men dom kanske kan kännas olika?
  • StarStruck

Jag tror att jag har börjat känna väldigt tydliga sparkar nu, allt går så snabbt, hinner inte riktigt uppfatta vad som händer ^^

• StarStruck
    Väntarliten skrev 2012-04-20 15:01:11 följande:
    Om det är någon mer som antingen inte känner rörelser alls eller väldigt sällan så vill jag bara lugna med att jag inte känt rörelser på 4 veckor men är nyligen hemkommen från rul som visar att jag har en frisk liten flicka i magen:)
    Jag har känt två dagar i rad nu. Igår kväll och idag på morgonen, men det är lite åt gången.
    Det är inte för ens runt v 25 man ska känna regelbundet
  • StarStruck

Jag är jättetörstig och jättekissnödig JÄMT! Och täppt i näsan och nu har jag blivit förkyld. Tror att jag känner mycket rörelser i långt ner i magen. Vet inte riktigt hur det ska kännas. Har också mensvärk i magen och ryggen.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012