Vi som väntar smått i September 2012
Mina har också "lugnat" ner sig en smula, men det kommer igen när mjölken rinner till, tro mig.
Måste fråga, har haft som mensvärk i 2-3 dagar och det känns som om jag har ont i "läpparna" (som när man haft för mycket sex, men så är inte fallet kan jag säga) blir liksom inte klok på varför det känns som det gör.
Päron. Jag skrev mitt förlossningsbrev för 2 veckor sedan, mest för att jag inte hann med sonen då han är född i v 36. Jag skrev det som en punktlista. Tex att det var 2:a barnet, snabb första förlossning. Att jag vill vara så aktiv som möjligt under öppningsfasen. Att jag vill ha bra coachning av BM i krystningarna för att spricka så lite som möjligt. Att jag är.öppen för smärtlindring men vill helst föda utan, men vill veta när.sista chansen för Eda är.tex... Att jag är livrädd för att snittas. Men framför allt att de ska göra det som krävs för att bebis ska må bra, det bebis behöver gör jag. Tror att om du punktar upp stegen i förlossningen så skriver du dina tankar och vad du är rädd för i varje steg.
God morgon. Måste fråga, hur sover ni? Alltså position. Detta är 3:e morgonen i rad jag vaknar av sjukt ont i fogarna, långt ner i rumpan, tortyr att ligga kvar i sängen. Och då är jag sjukskriven nu så jag överanstränger mig inte på dagarna. I natt provade jag att ha en stor kudde mellan benen för att se om det avlastade fogarna men nej. Tips någon?
För övrigt tror jag jag håller på att bli knäpp. Vill bara att bebis ska komma nu, vill inte vara gravid längre. Känns som om jag borde koppla bort hjärnan eller nått, går och känner efter och letar symtom hela tiden, och sonen kom helt utan förvarning, så man har ju inte alltid symtom. Som sagt, gör mig själv knäpp just nu, skulle behöva semester från mig själv ;)