Vi som väntar smått i September 2012
Vi ska på utflykt med dagisbarnen idag! Kul med promenad på 1 timme känns mindre kul! Äh bara å traska på!
Vi ska på utflykt med dagisbarnen idag! Kul med promenad på 1 timme känns mindre kul! Äh bara å traska på!
Blä har sjukt ont nertill nu . Mannen får hämta mig vid tåget för jag klarar inte cykla flera km nu . Aldrig känt detta tryck med mina andra barn!
Är det nån mer som fryser om brösten? Jag gör det hela tiden!
Kan mitt tryck ner vara foglossning? Är väldigt obehagligt så idag ska jag ringa bm! Inte superbra å jobba på dagis nu precis
Har ringt kk har telefontid 9.15!
Blir förlossningen idag 11.30! Hoppas liten vill stanna nu!
Tack!!
Hade tid på förlossningen 11.30, fick komma in kl 12, blev lämnad till 12.30 då sattes en ctg och vi blev ensamma i nästan TVÅ timmar innan läkaren kom! Några stressade meningar sedan gjordes ett vul då det tydligen är bäst! Livmodertappen var hel och fin och kanalen var lång...hann se lilla rumpan på honom sedan var det över! INget ocj oroa sig för och tack och hej!
Fick ingen förklaring om trycket nertill..bara och acceptera. Han sa jag inte bheövde nån vila utan tyckte jag kunde gå tillbaka till jobbet på dagis direkt...
Började nästan gråta...det känns SÅ fel när det trycker ner och jag kan inte koncentrrera mig på jobbet! Ringde dem när jag kom hem och sa jag stannar hemma veckan ut och vilar. Vilar som läkaren sa jag inte alls behöver..vad tusan vet han då?
Äh nu tar jag nya tag..Baby Darius får snällt stanna kvar <3