Inlägg från: LillyRose |Visa alla inlägg
  • LillyRose

Vi som väntar smått i September 2012

Idag kom min tshirt! Står fjärde på magen så nu kan ingen missa!! Lägger bild på bloggen!

• LillyRose

Måste berätta en rolig sak..Sonne hade ju vattenkoppar när han steg upp i tisdags..och jag som är lite känslig börjar böla som ett litet barn för jag inte såg nått kvällen innan . Kände mig som sämsta mamma någonsin ju! Men sen kom jag på att han nog inte hade några alls på måndagen .

Känslorna rusar upp och ner här hemma hela tiden  

• LillyRose

Å idag ska jag hämta ut mina mammakläder jag köpt...massa snygga kläder, har lagt några bilder på bloggen om nån vill se

Igår fick jag också massa små buffar från liten...flera stycken efter varandra vilket jag aldrig har känt <3

8 dagar kvar till RUL... YES! 

• LillyRose

Haha vi köpte helt ny bil i oktober med 7 platser men måste köpa ny igen för nu blir vi ju 8 i familjen .

• LillyRose

Alla är inte mina... Mitt fjärde nu men sjätte , inte sjunde, tillsammans! Varannan vecka är det massa kaos men det är bara kul! Till hösten är vi då åtta familjemedlemmar varannan vecka och fyra varannan . Kommer bli helt underbart! Men sen är min livmoder totalt spärrad för flera små bebisar! Vi ska hinna njuta av de 6 vi har också . Äldsta är 11 och minste har precis fyllt 2 år!

• LillyRose

Jag är v 18 och snart v 19, men känner inte jätteofta precis. Nån kick då och då under dagen men inte mera.

• LillyRose

V 19 idag och 3 dagar till rul! Är på orust utanför Göteborg och firar med släkten . Försöker vila bort illamåendet men liten gillar inte magläget

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012