Inlägg från: Den lilla M |Visa alla inlägg
  • Den lilla M

Vi som väntar smått i September 2012

här är en till på 30 !!

Själv jobbar jag på min sprut skräck just nu. Ska ju ta en fragminspruta varje dag under den här graviditeten eftersom dem efter en drös med tester o olika vändor har upptäckt att jag har faktor V leiden. Vilket dem tror har orsakat mina tidigare MF.
    Men urk ush och fy vad jag tycker att det är jobbigt att sticka in nålen i magen varje kväll.. men funkar det så är det värt varenda spruta jag får ta  

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M
    CharlieGto skrev 2012-01-07 19:13:17 följande:
    Hoppar in här då jag plussade i dag :)) BF 14 sept...
    välkommen hit !! vår bf tråd hittar du länk till längst upp..
  • Den lilla M

jag tror inte jag kommer köpa nått förns runt slutet av månad 7.. är nog lite förstörd av mina MF Obestämd!

• Den lilla M
    N1987 skrev 2012-01-07 19:51:08 följande:
    Hoppas på en 3a: grattis och välkommen! Jag har också bokat VUL den 23e.. Det är så långt dit, usch! Även jag plussade på nyårsafton förresten. Jag har fått många tips om barnmorskorna i gamla stan, dom är tydligen superbra och där har jag bokat tid för inskrivning i v 8. Går man där får man dessutom föda på BB Stockholm där dom tydligen har värsta lyxrummen med supersköna sängar, kabeltv, egen massagedusch på rummet och sånna saker. Tydligen väldigt eftertraktat att föda där! :)
    tydligen gäller inte det där längre, med att man får föda på BB sthlm om man går hos dem iaf inte någon garanti. Men dem ska iaf vara bra
  • Den lilla M
    FruFH skrev 2012-01-07 20:29:34 följande:
    Vad är faktor V leiden? Nyfiken... men du behöver såklart inte svara om du inte vill
    det är en gen som bildar små microproppar i livmodern o på det sättet stryper näringstillförseln till fostret. därför tar jag nu fragmin o trobyl för att motverka just detta. detta är första graviditeten med medicinering så vi hoppas att det ska gå bättre denna gång
  • Den lilla M

idag vaknade jag och känner mig inte ett dugg gravid, igår mådde jag lite små illa mitt på dan o hade lite växtvärk idag inget.. suck jag avskyr såna här dagar. Det får mig direkt att tänka att det är ännu ett MF på g...

• Den lilla M

jag har haft 4st mf och min bm vill att jag kommer in på vul v7/8, v10, v 12/13. Tror det är mer för att hon vill hålla koll på graviditeten..

• Den lilla M

själv tror jag att det är bra att låta bli med en massa vul.. jag har själv ingen lust att göra alla dessa vul pga att man faktiskt stör den lilla bönan. jag vet ett det råder skilda åsikter om detta men men

• Den lilla M
    naggym skrev 2012-01-08 10:10:48 följande:
    Fått bruna flytningar och lite känningar i magen idag  v 6 (5+3) :( :(
    beklagar.. jag vet hur pissigt det känns !! dock så finns det dem som får bruna flytningar utan att det är nån fara. kramar
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012