• N1987

Vi som väntar smått i September 2012

Edds skrev 2012-01-26 06:55:28 följande:
    En jäkla tur då att jag började plugga innan jag sa upp mig =) Verkligen tur !!

Här är symtomen som vanligt;
    - någon gång då och då lite växtvärk, men den har minskat.
    - illamående dygnet runt, kräkningar någon gång i veckan..
    - trött, men de är jag vanligt också
    - frusen, de är jag jämt annars också
    - gasig men inte lika svälld som innan..

Dock är jag jätte orolig ändå och måste nog boka en vul trots allt.. tog ett gravtest som inte var lika starkt som de jag tog för 2 veckor sen... det känns inte bra ......

Jag gjorde också ett gravtest för nån vecka sedan som var svagare. Det kan säkert bero på att du druckit mera eller kissar oftare. Säkert ingen fara.. Imorgon har jag VUL, vi får se om bebisen mår bra. Gör den det är det ju i alla fall ingen fara om gravtestet visar lite svagare! :)
    Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12. Bloggar om graviditeten på bebislyckan.blogspot.com
  • N1987
    Solero91 skrev 2012-01-26 09:21:50 följande:

Är i v 8 (7+2) :D jag gjorde ett för två veckor sen men då var det för tidigt för att se hjärtslag så nu hade pyret växt massor och ett hjärta slog :) lägger ut en bild senare :D

Så underbart! Grattis {#emotions_dlg.flower} Hoppas jag får se samma sak imorgon i v 7+3!
    Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12. Bloggar om graviditeten på bebislyckan.blogspot.com
  • N1987
    Edds skrev 2012-01-26 12:13:06 följande:
    ja, det hände ju visseligen mig för någon vecka sen också och när jag dagen efter tog ett test så visade det lika starkt igen. Men jag ska ha det som argument för min sambo att vi ska göra ett vul ! (han är fortfarande emot de och vill att vi väntar) Men jag kan verkligen inte slappna av, sen är det väl dumt av mig och hålla på och testa, men tycker de är kul, brukar testa när jag går in i en ny vecka ungefär. Imorgon vecka 9, 3e gravmånaden är hjärtligt välkommen !!! :)
    Låter som ett bra argument :) Bättre att du kollar än att du gör runt och oroar dig tycker jag. Är ju aldrig kul att vara orolig. Jag håller med dig om att det är kul att testa, jag älskar det verkligen! :D
    Ska ta mitt sista test nu, har ju ett kvar sedan några veckor men sen kommer jag inte köpa några fler.
    Grattis till 3:e månaden, det är stort ju! Längtar dit :D
  • N1987
    jojoglad skrev 2012-01-26 16:19:36 följande:
    Hej!

Jag hoppar in i tråden! Är i v 6+2 och har BF den 17 september enligt FL. Fick MA i november ungefär i v 10 så nu blandas lyckokänslor med oro! Imorgon ska jag på VUL och är supernervös för att gyn ska säga att den är för liten, precis så började det förra gången... Men det känns bättre denna gång, fler symptom och jag plussade ett par dagar innan BIM (sist plussade jag över en vecka efter), fast jag vet ju inte om det betyder något. Så håll tummarna för mig imorgon!

Grattis till alla andra som har plussat, förstår att det är fler som har gått igenom MF och så!
    Och Splink! UNDERBART med ett tickande hjärta, läser din blogg och var ju helt nervös hela dagen idag. Skönt att det gick bra!

Hej hopp.
    Välkommen hit och grattis till bebben i magen :)
    Förstår din oro, har själv genomgått 4 MF men oron börjar lägga sig lite för mig nu. Låter hoppfullt att du plussade innan BIM tycker jag, allt är säkert som det ska där inne.
    Själv ska jag också på VUL imorgon kl 9 och självklart hållar jag tummarna för dig, om du håller tummarna för mig.. Ha ha!!
  • N1987
    jojoglad skrev 2012-01-26 17:02:24 följande:
    Usch vad jobbigt med så många MF, hoppas verkligen att det går den här gången!
    Jag håller tummarna för dig imorgon kl 9!!
    TAAACK! :D
  • N1987

Tack TheFamily!! :) Sjäkvklart blir det en bild. Uppdaterar imorgon. Kram!

• N1987

LillaBabyK: Lycka till på ditt! Håller alla tummar och tår :) Kram

• N1987

Graviditeten avstannat för drygt en vecka sedan.. Förmodligen. Det var för litet i alla fall och inget hjärta. Bara vänta på blodet.. Lycka till ni andra tjejer!

• N1987

Eftersom vi såg en hinnsäck i 5+0 har vi ju det att jämföra med. Man såg endast en pytteliten prick som möjligtvis var en bebis men hoppet är ute. Är ju i 7+3 idag så det var alldeles för lite. Ska tillbaka nästa måndag för att vara säkra men hon sa att hoppet i princip var lika med noll..:(

• N1987

Dag och natt: Detta blir vårt 5:e och inga barn.. Jag tror jag ger upp nu, det tär för mycket.. Har ju varit på utredning och det visar ingenting avvikande..
    Tack och kram

• N1987

Edds: Usch! Förstår att du är ledsen.. Sånt gör en så orolig!
    Låter helt idiotiskt att du ska gå och vänta så länge utan att veta. Bra att du bokat ett VUL privat så du kan få lite svar.
    Håller tummarna för dig.

Tack så mycket alla andra för era lyckönskningar och kramar.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012