• N1987

Vi som väntar smått i September 2012

Är världens lyckligaste som äntligen får joina en BF-tråd! Plussade idag på BIM-2! Snacka om världens bästa nyårspresent :) Har 4 MF bakom mig så jag ropar inte hej ännu.. Ska tillägga att jag nyss fyllt 24, bor i Sthlm och har inga barn sedan tidigare.. Förutom djuren då!

• N1987

Är vi många 87or smurfen? Kul i så fall! Har inte hunnit gå igenom tråden men jag ser fram emot att lära känna er alla! :)

• N1987

Starkare på Stickan i morse på BIM -1 och jag börjar tro på att jag är gravid! :) Det har börjat ila som bara den i magen idag och ibland ilar det ner i benen. Nån som vet vad det kan vara och om det är normalt?

• N1987

Sophiejennifer: Hoppas det! 4 tidiga MF gör ju att man blir lite onödigt orolig ibland..;) Hur mår ni andra tjejer?

• N1987

Spännande att höra om allas symptom! Jag känner inte av alls lika mycket som ni andra.. Bara dom där förbaskade ilningarna och ömma bröst men brösten kan nog bero en hel del på progesteronet jag tar. Jag är iof bara i v. 3+6 idag.. :(

• N1987
    Together90 skrev 2012-01-01 16:24:03 följande:

Hej tjejer

Jag heter Love och detta fick jag på mitt gravtest idag, och jag vågar inte tro det..men är det sant och allt kommer gå bra denna gång så kommer jag att joina er. Jag vill så gärna att detta ska vara sant men vågar inte lita på testet.. tänkt om det är fel på testet eller något :(

Jag har en son född september 2009 så vilken underbar känsla att det finns en chans för en september bebis igen..jag hoppas så.

Men ska ta ett nytt test... för att vara säker på att jag inte drömmer!     

MASSA GRATTIS! Jag har heller aldrig plussat så sent så det är svårt att tro på det.. Visst är det ofattbart? :)
  • N1987
    Smurfan87 skrev 2012-01-01 15:10:40 följande:
    M1987 symtomen kommer! :) lovar att de kommer på BIM dagen. Jag njuter av att jag inte mår illa än iaf, har alla andra symtom. Är nu 5+1
    Imorgon är BIM dagen så vi hoppas! Hoppas det håller i sig med icke-illamåendet..;) Hatar att må illa!
  • N1987
    LöjligaFamiljen skrev 2012-01-01 17:29:13 följande:
    Hej tjejer och gott nytt år på er :)

Jag har en helt underbar make som låter mig vila under dagen när tvillingarna vilar och sen tar han dem när de vaknar :) jag måste verkligen vila på dagen för att inte somna vid halv åtta på kvällen.

Jag har en angelsound och jag hörde tvillingarna i vecka 9 tror jag....
    Gott nytt!
    Låter som en fantastisk man! Hoppas att min gör likadant när det börjar kännas tungt. :)
  • N1987

Jag har berättat för min närmsta vän och sambon så klart. Kommer nog berätta för kollegorna imorgon men familjen och övriga för vänta ett tag till :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012