• N1987
    LillaBabyK skrev 2012-01-16 08:38:16 följande:
    Känner att det börjar komma. Det är eftermiddag här borta och jag skulle vilja lägga mig ner och sova men är rädd för att jag inte kommer kunna sova sen om jag gör det.
    Jag har mått småilla hela dagen, det blev jag lite överraskad över. Ingen aptit och så. Punktliga symtom man har, haha! 
    Vart i världen håller du hus? :)
    Haha, då vet jag vad jag har att vänta mig imorgon då, om symtomen är punktliga Skrattande 
    Väntar vårat första barn efter 4 MF. Den här gången ska det gå! BF 10/9-12
  • N1987
    Vili skrev 2012-01-16 08:57:03 följande:
    mardrömmen ett faktum. Jag blöder. Ska på kontroll nu klockan 10. Inga förhoppningar, alla symptom borta.

NEJ! Hoppas verkligen att det inte är någon fara. Håller alla tummar och tår för dig. Kram
  • N1987
    Eddies skrev 2012-01-16 08:59:15 följande:
    haha nu får jag skylla mig själv som sa att jag kände mig ogravid, för igår på kvällen kom de kaskad spyor ! hahah inte fått sova så mkt inatt

Haha! Grattis till spyorna edd. Du är definitivt gravid! Skrattande
  • N1987
    JLD1979 skrev 2012-01-16 10:08:49 följande:
    Är på akuten å har precis fått utdrivningstabletterna. :(

Så jag måste tyvärr säga tack å hej för mig i denna grupp. Önskar er alla lycka till och var rädda om er! Kram

Gud så tråkigt, jag beklagar :( Ta hand om dig.
    Stor kram! 
  • N1987

Nu har jag fått hem både havandeskapsoljan och förberedelseoljan. Här ska smörjas! Tungan ute

• N1987
    MiaMy skrev 2012-01-16 18:35:31 följande:
    Låter mysigt. Var beställde du detta?
    http://www.bodystore.com 
    Det skadar ju inte att prova i alla fall? :)
  • N1987
    Karriis skrev 2012-01-16 18:41:22 följande:
    Splink: så jag kan ha en död bebis i magen? :(
    Det finns ju något som heter missed abortion. När bebisen dör men inte kommer ut av sig själv direkt så möjligheten finns ju men jag tycker absolut inte att du ska oroa dig för det. Det är sååååå mycket större chans att du får en frisk liten bebis om 8 månader än att du får MA eller MF {#emotions_dlg.flower}
  • N1987
    ÄngelnDennis skrev 2012-01-16 18:47:24 följande:
    Vad är det till för? Skäms haha! Jag har aldrig använt sånt!
    Inte jag heller! :) Havandeskapsoljan är till för att smörja in magen, brösten, låren, sånna ställen man kan få bristningar på under graviditeten helt enkelt. Oljan ska tydligen hjälpa till att motverka bristningarna men det är ju inte alltid det fungerar tydligen men annars kan den fungera jättebra mot att det kliar på magen i samband med att den växer :)
    Förberedelseoljan ska tydligen användas "down there" en tid innan förlossningen för att motverka att man spricker och så.. Glad 
  • N1987
    Karriis skrev 2012-01-16 18:48:24 följande:
    N1987: fast med två missfall redan så har jag nog inte hoppet kvar, för rädd att bli besviken :/
    Men okej, jag ska sluta! Han sa att allt såg bra ut så jag får lita på honom :) dessutom har de ljusbruna flytningarna så gott som slutat, denna gång ska jag njuta!!! :)
    Jag förstår dig till fullo. Jag har haft 4 missfall själv och har inga barn så jag förstår verkligen att du oroar dig och här inne får man oroa sig, gnälla, tjata och gnata så mycket man vill. Vi finns ju här för att stötta varandra :)
    Lita på din doktor så mycket du kan, men blir oron för mycket för dig tycker jag du ska försöka få till ett nytt VUL lite tidigare än om 2 veckor, för visst var det du som skulle tillbaka om 2?
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012