• NeLe

Vi som väntar smått i September 2012

Vad skönt Ida, något att se fram emot då

• NeLe

LillStinis, jag tycker också att det låter som om det är på gång för din del

• NeLe

Lovis, säger som Edds... Oj vilken resa ni fick vara med om och så långdraget. Men det är härligt att höra att både du och bebis mår bra!

• NeLe
    Leli84 skrev 2012-09-10 08:48:39 följande:
    BF+5 och det händer något! Inatt gick vattnet Solig Väntar nu bara på att värkarna ska bli regelbundna så det blir dags att åka in och föda barn Solig
    spännande Håller tummarna för att allt kommer gå bra. Lycka till!
  • NeLe
    LillStinis skrev 2012-09-10 09:12:33 följande:
    Den 9/9 på BF +5 föddes vår lilla prins. Han blev 52 cm och 4 kg. Allt gick bra. Vi födde med lustgas och epidural. Inga komplikationer eller annat. Rätt sliten och har i stort ammat sedan att kom. Super trött men lycklig. Lycka till alla som väntar och grattis ni som fått.
    grattis lillstinis till er lilla guldklimp skönt att läsa att allt gick bra trots att tröttheten smygit sig på!
  • NeLe
    Tinials skrev 2012-09-11 10:26:08 följande:
    Den 10/9 kl 00.55 föddes våran lilla prinsessa. 3415g och 51cm. Vi mår jätte bra och förlossningen gick super bra, den tog 7 timmar från att vi kom in :) grattis till er andra som har fått era små!:)
    Grattis till er lilla skrutta
  • NeLe
    IdaVasterflo skrev 2012-09-11 21:21:25 följande:

Åh så bra! :) Här har de satt in gel för tredje gången. Hade sammandragningar med 3-4 min mellanrum när vi mätte med Ctg, och de har faktiskt börjat att kännas lite mer än tidigare. Nu ska jag försöka sova och hoppas på att det öppnat sig mer till i morgon. :) Jag saknar min lilla femåring som sover hos sin farmor bara! Men min man är ju här med mig i alla fall.
    Håller tummarna för att allt går bra
  • NeLe
    IdaVasterflo skrev 2012-09-12 18:06:35 följande:
    Jag är hemma på permission från förlossningen idag. De vill ta de så lugnt som möjligt. Skönt att få vara hemma och vänta i alla fall. Dock så tror jag att jag har dragit på mig en förkylning. Vaknade med nästäppa och lite ont i halsen. Det kom ju väldigt olägligt i så fall! Fast det har resulterat i att jag nös ut slemproppen för en liten stund sen i alla fall. Hehe!
    haha något gav det hela då i alla fall
  • NeLe
    Leli84 skrev 2012-09-13 16:41:54 följande:
    För min del har väntan slutat. Efter vattenavgång 01.45 den 10 sept utan föregående värkar eller direkta tecken, föddes min lillkille 03.33 den 11e sept (BF+6). Han visar att magstorlek och SF.mått inte talar hela sanningen. Har under graviditeten hela tiden fått påpekningar om min lilla mage och många har trott att jag haft nästan 2 månader längre kvar än vad som vart fallet. Ut kom en kille på nästan 4,2 kg. Så otroligt skönt att han äntligen är här <3
    vad roligt för er, stort grattis
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012