Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

splink skrev 2012-02-26 10:50:32 följande:
    Kul! 

Jag mår också förhållandevis bra Mår illa till och från och trött till och från, men inte alls som för ett par veckor sen. Det värsta just nu är den extremt korta stubinen... 
    haha kort stubin har jag med men den lider inte jag så mycket avOskyldig
  • StarStruck
    Edds skrev 2012-02-27 13:45:54 följande:
    ÅÅÅÅ jag vet inte om det är grav hormonerna Men jag är så jävla irriterad på den här beställningen jag gjorde på mitt Angel sound från Teknikmagasinet !!

Jag beställde Angel sound Jumper JPD-100S , rosa med 2 pack hörlurar. När jag öppnar mitt paket så ligger det en jävla doppler från Nederländerna, gul och ful och inte ens instruktioner på svenska, utan turkiska, grekiska, holländska osv. ETT par hörlurar och helt annat namn CareMaxx. Absolut inte vad jag beställt.

Det är ju som om dom skickar mig en DELL dator när jag har beställt en MAC..

Och jag som väntat på denna en hel vecka nu.. ALLA ni som köpte ert angelsound på teknikmagasinet är det denna jag pratar om eller är det den rosa?
    Det är den jag har, jag trodde också att den skulle vara rosa, men den funkar superbra!
  • StarStruck

här heter bebisen "det" eller bebis, så bara för att min sambo envisas med att kalla den för "det" så får den heta Penny när den kommer ut (efter Pennyweise, clownen i "det") oavsett kön!

• StarStruck
    LöjligaFamiljen skrev 2012-02-29 11:04:34 följande:
    Är det någon mer som har problem med huvudvärk? Har ont i huvudet varje dag nu :/
    Ja, tyvärr har jag det, har haft i fler veckor trots att jag äter vitaminer, dricker vatten och allt annat man kan göra för att undvika det, men inget hjälper;(
  • StarStruck

Ska sätta mig och pyssla lite med "boken om mig" som vi fick för någon dag sen, medans man kommer ihåg när man +ade osv ^^

• StarStruck
    Choccolat skrev 2012-03-02 11:27:19 följande:

När det talas vagn här inne i trådarna så nämns inte ens bugaboo... varför? Är det priset eller tycker ni inte om dom?

För mig är det mest priset, skulle aldrig lägga ner så mycket pengar på en vagn när man kan få en för 200 kr ^^
  • StarStruck

Min mage har blivit jättehårig, alltså, det är ljust men ligger jag i solen så ser det ut som att jag har en ljusblond gräsmatta :(

• StarStruck

om bara 6 veckor har halva tiden gått, det går sjukt fort, får hoppas att det blir en kall sommar!

• StarStruck

MiaMy, syns lite på mig faktiskt enligt min sambo, jag tycker att jag bara ser tjockare ut :P fruktar sommaren, jag lider redan av värmen liksom, tänk sen när magen verkligen syns och känns, uscha!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012