Vi som väntar smått i September 2012
Jag mår också förhållandevis bra Mår illa till och från och trött till och från, men inte alls som för ett par veckor sen. Det värsta just nu är den extremt korta stubinen...
här heter bebisen "det" eller bebis, så bara för att min sambo envisas med att kalla den för "det" så får den heta Penny när den kommer ut (efter Pennyweise, clownen i "det") oavsett kön!
vecka 14 idag, wuhuuu!!
Ska sätta mig och pyssla lite med "boken om mig" som vi fick för någon dag sen, medans man kommer ihåg när man +ade osv ^^
När det talas vagn här inne i trådarna så nämns inte ens bugaboo... varför? Är det priset eller tycker ni inte om dom?
Min mage har blivit jättehårig, alltså, det är ljust men ligger jag i solen så ser det ut som att jag har en ljusblond gräsmatta :(
om bara 6 veckor har halva tiden gått, det går sjukt fort, får hoppas att det blir en kall sommar!
MiaMy, syns lite på mig faktiskt enligt min sambo, jag tycker att jag bara ser tjockare ut :P fruktar sommaren, jag lider redan av värmen liksom, tänk sen när magen verkligen syns och känns, uscha!