Edds skrev 2012-08-19 06:45:59 följande:
och är det någon som drömmer riktigt verkliga och tydliga drömmar om bebisen ? Jag drömmer helt underbara drömmar om denne pojke (vet ju dock inte om de är pojke eller flicka i magen;) ) jag har gjort det sen vecka 9 och har säkert haft 10 tydliga drömmar om "honom". . Hans utseende har bara blivit tydligare och tydligare. Inatt var det helt otroligt, enligt drömmen var det idag som förlossningen satte igång (det vet jag för jag hann aldrig åka till min bm som jag ska till imorgon) det började med att jag så tydligt såg hans händer mot huden, han tryckte verkligen på och när han väl kom i vår famn var det så härligt, han var SÅ otroligt lik sin far !
som att man inte längtar ännu mer nu !
jag har gjort det ett par gånger. Inatt drömde jag om förlossningens start. Vattnet gick och det bara gick och gick och gick i typ min vecka nu men inga värkar fick jag. Så jag gick bara runt och väntade men inget hände...
LeiaBus2010 skrev 2012-08-19 08:38:29 följande:
Godmorgon!
Dottern gav oss sovmorgon till 7.40 Wohoo!
Vecka 34+5 idag o bebis har börjat lugna ner sig nu. Skönt, men ack så obekvämt det är att sova, men det känner ni säkert igen ;)
Sammandragningarna är lika som förut (jobbiga) och jag HOPPAS att dom gör nytta nu :)
Hur mår ni andra?
Facebook laggar för mig idag, drygt.
Men det ser ut att bli fint väder idag iaf o det är ju skönt
Ang vänner, jag har över 600 på facebook och umgås med en av dom.... resten bara "är"... och vi fäljer varandras liv där igenom.. ganska tagiskt egentligen....
Jag hade också en liknande siffra. Sedan blev det bara jobbigt att alla höll koll liksom utan att skriva/höra av sig. Så jag gick igenom listan och nu har jag drygt 100 kvar för det är de jag "pratat" mest med på sistone...