• NeLe

Vi som väntar smått i September 2012

morbidyouth skrev 2012-09-15 21:23:32 följande:
    Nu har jag gått över med 13 dagar.
    Börjar undra om det ens finns någon bebis i magen...
    Suck. Rynkar på näsan 
    förstår att du tycker att det är jobbigt. Jag gick också över tiden med 13 dagar med första barnet. Med min 2:a fick jag henne dagen innan BF tack vare tre svepningar men jag är säker på att hon också skulle gått på övertid. Dock hoppas på att slippa det denna gång för nu blir det inga svepningar eller andra tricks!
  • NeLe

Japp tre hinesvepningar. BM/läkare drar i hinnorna lite, de liksom rör om i grytan så ngt kanske händer

• NeLe
    pollyann skrev 2012-09-16 20:04:08 följande:
    12 dagar efter BF föddes äntligen vår son! 19 timmar med täta värkar sög verkligen musten ur mig och sista biten fick jag hjälp av sugklocka, men det var det värt! Grattis till er andra som fått och till er som gått över tiden: jag lider med er, men rätt vad det är så e ungen ute, även om man knappt tror det på slutet :)
    Grattis till er lille kille
  • NeLe
    pepitaz skrev 2012-09-17 04:17:07 följande:
    4 på morgonen i proppisen gick, har börjat få lite smått förvärkar!!! Hoppas hoppas hoppas det e dag nu snart!!
    hoppas det kommer igång nu
  • NeLe
    Em skrev 2012-09-19 17:18:21 följande:
    Igår kl 3.17 kom vår lille raket, 3 timmar efter att vattnet gick. Allt gick superbra och vi valde att åka hem efter 6 timmar. Idag har Noah träffat lillebror för första gången och det gick över förväntan! Så duktig han var!!
    Stort grattis till lillebror
  • NeLe

Bys norpan, Har inte du BF 3/10? Eller är det snitt du ska göra?

• NeLe
    Lemis skrev 2012-09-20 05:21:45 följande:
    Jag har dåliga nyheter. Vår flicka har dåligt hjärta så vi ligger i lund. Hon ska op på fredag. Sen blir det två op till när hon blir äldre. Livet blev så hemskt vi hann ha henne hos oss i 1 dygn. Storebror han också träffa henne. Vi ska få.bo här nere på hotell så jag vill hämta hit storebror så vi kan vara tillsammans. Kommer inte vara lika aktiv nu dom innan. Grattis till alla ni som fått och som är på g.
    Ni finns i mina tankar!! Hoppas det går bra på fredag, ta hand om varandra nu och uppdatera oss gärna hur det går för er när du kan, vill och känner för det!! Massa kramar
  • NeLe

VMD, vet inte vad du menar med "på gång" men jag är kvar och har BF tre dagar efter dig! Har sista besöket hos BM imon innan BF

• NeLe
    VMD skrev 2012-09-24 21:14:36 följande:
    NeLe: jag tänkte mest på de som är på G att föda men är även nyfiken på de som inte har några sådana känningar/har kvar till BF :)

Kände mig plötsligt illamående för en stund sedan och det jag antar är stjärten på bebisen tryckte utav bara helvete ut på högra sidan... känns inte som att bebisen alls är fixerad, bm lurade mig säkert :P
    ja lite mensvärk har jag emellanåt men inget ihållande och inget konstant. Vi tror på övertid här!
  • NeLe

Lemis, skönt att höra ifrån dig! Vad härligt att det gått bra för Meja dessutom. Får jag fråga hur det kunde missas på RUL att hennes vänster kammare saknades? De går ju igenom hjärtat tänker jag och syntes inte hennes hjärtproblem redan då?

• NeLe

Kladdiskaka, kämpa på vännen!! Jag ligger på bf-4 så du är inte ensam kvar!

• NeLe
    Lemis skrev 2012-09-26 16:43:00 följande:
    Jag vet faktiskt inte varför dem missat det . Alla frågar det och tydligen så var inte den bm så pass utbildad i sitt öga för just denna typen av fel. Det var liksom inte så här det skulle bli. Och jag vet inte hur jag skulle tagit det om vi vetat innan.
    vilken jobbig sits, då kanske det var/är skönare att ha varit ovetande...?! Hur som helst hoppas jag att lillan kryar på sig och återhämtar sig fort.
  • NeLe
    NICU skrev 2012-09-27 21:42:56 följande:
    BF har kommit och passerat :)

Håller bara till inne i Facebookgruppen numera - mycket lättare att lägga upp foton/filer etc där inne :)
    Hoppas att ni som inte har hittat in kan komma in där också!
    gör som du, är mkt där också men kikar in här emellanåt med BF på söndag dock
  • NeLe
    hanna85 skrev 2012-09-29 13:44:44 följande:
    Hej :) har inte skrivit något i tråden sedan tidigt i våras men följt med och läst vad ni skrivit :) Den 17/9 kom vår lilla Molly till världen, 2,5 timme efter första värk ;) Jag skulle också vilja hänga med till fb gruppen! :) kan jag skicka vänförfrågan till någon? :)
    Grattis Hanna till lilla Molly
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012