Inlägg från: sophiejennifer |Visa alla inlägg
  • sophiejennifer

Vi som väntar smått i September 2012

irmaqueen skrev 2011-12-25 23:32:24 följande:
    En svindlande tanke! :)
    Men visst är det?! Mina katter verkar riktigt intresserade också, ska fram och nosa och pussa på den lille. Så fint. 
  • sophiejennifer
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 00:33:01 följande:
    Plussade idag, bf i början av september :) Första barnet och och andra försöket efter mf, vi ha sammanlagt försökt 3 månader så det har gått snabbt som attan!
    Grattis! 
  • sophiejennifer
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-26 08:33:16 följande:
    Nu finns länken till bf-listan i trådstarten

Hur har ni det i stormen? 
    Fy, jag körde hem inatt från stan, det blåste som attan och bilen bara vinglade - det var inte så roligt! Men att komma in sen var väldigt skönt :)
  • sophiejennifer
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-26 09:20:11 följande:
    Det kan ja förstå :/

Här har en planka blåst iväg rätt på vår bil så det blev en buckla på huven... 
    Åh nej! Går det på försäkringen? Jag har ju sluppit betala en massa sådant pga min pappa har tjänstebil i Volvo så alla skador ordnas där utan att vi behöver betala. Fruktar den dagen jag köper egen bil och måste betala självrisker och service. Haha! 
  • sophiejennifer

Jag är ute och går i Göteborg, nästan vindstilla och folktomt.

• sophiejennifer
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 12:51:02 följande:
    Någon mer som toksvettas?

Jag! Mår illa konstant, men spyr inte. Äter non-stop. Kommit på vad jag är sugen på; sushi! Synd att man inte får äta det förrän september nu...
  • sophiejennifer

Det kan finnas bakterier i fisken pga att den ej är tillagad, gravida rekommenderas att avstå sushi, speciellt första halvan av graviditeten. Det smakar gott, antigen gillar man eller ogillar det tror jag :)

• sophiejennifer
    sexhundra skrev 2011-12-26 18:11:58 följande:
    Hur räknar man? Ska ju egentligen ha min mens nu så är i v4+0 är jag i V5 då?
    Räkna ut här på fl eller via gravidappen! :) Annars finns det beskrivning tidigare i tråden :)
  • sophiejennifer

Förresten! Jag jobbar på Lush och testar regelbundet produkterna. Om ni behöver slappna av och ta ett bad, åk och köp en badolja på Lush med lugnande jasmin i - Dreamtime. Eller för ett bubbelbad - Christmas Eve. Dock är den sistnämnda en julprodukt och reas ut för halva priset nu, kommer sälja slut snart! 

De båda luktar inte så förfärligt mycket så man blir illamående (iallafall inte jag).

Kram på er!  

• sophiejennifer
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 19:39:30 följande:
    Ska man räkna på sin längsta cykel?
    På den genomsnittliga :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012