Vi som väntar smått i September 2012
Haha jo, det finns dagar mina föräldrar önskar att jag inte hade det.. Men det är ju inte farligt att glömma stänga av så, om man inte står vid ett stup :)
Jag blöder nu, och det verkar inte sluta. Nog ett MF på G :(
Var inne på sjukhuset, skulle ändå göra lite prover, och de bekräftade missfall. Känns jobbigt hade vant mig vid tanken på en septemberbebis.. Men vill gärna veta hur det får för er, så kommer titta in ändå och bombardera med frågor osv haha!
Tack :)
Försöka på nytt ligger nog på ett senare plan, ska självklart berätta om missfallet men det var ju inte planerat alls.
Jag vet inte riktigt, jag blödde ganska mycket och mitt HCG-värde var väldigt lågt mot vad det borde vara i denna veckan. Så har fått massa järntabletter att trycka i mig nu. Har väldigt rikliga blödningar även vid mens så läkarna kontrollerar ganska ofta med prover och så :/
Det kändes nästan som att det var på G igår..
Hej tjejer, jag tänkte bara på om ni hade lite mer koll. Jag blödde ganska rejält en dag förra veckan och var hos läkaren samtidigt - han konstaterade missfall men jag funderar på om han har fel. Det blödde bara då, och det har inte kommit något mer. Mina bröst har vuxit ur alla mina BHar och jag går och har världens mensvärk, är illamående, och har extrema humörsvängningar. Kan det vara så att han hade fel, han var trots allt bara allmänläkare?
Fick göra VUL idag, det visade sig att det var någon infektion så jag fick äta en aborttablett och slipper förhoppningsvis skrapning. Får väl hoppas på en vårbebis 2013 istället. Tack för stödet idag. All lycka till er.