Inlägg från: sophiejennifer |Visa alla inlägg
  • sophiejennifer

Vi som väntar smått i September 2012

Jag tror jag kan vara gravid. Är isf i vecka 4+0, men vågar inte testa ännu. Vet inte heller vad min pojkvän skulle säga, han är ju mycket äldre än mig men jag tror ändå att han vill vänta med barn. Jag måste kissa helatiden och har molvärk i magen.

• sophiejennifer

Jag är rädd att det inte gör det. Bara en vecka sedan ÄL..

• sophiejennifer

Testade i alla fall. Bim -6 och det blev ett +

Lite tidigt att bli glad och hoppas, får se vad pojkvännen säger när vi ses osv. Helt ärligt är jag jätte nervös, över hans reaktion och över att få MF.

• sophiejennifer

Jag sitter i soffan och kliar på mina bröst, de gör inte ont men kliar som satan! Molvärken börjar gå över nu på kvällen, som mest på morgonen. Hoppas verkligen att vi alla slipper MF!

• sophiejennifer

Förresten, hur räknar man ut BF? FL säger 6/9 och gravidappen säger 3/9 (baserat på sista mensens första dag).

• sophiejennifer

Hängde med! Tack :)

• sophiejennifer

Vad har era män sagt? Blev de glada eller har ni inte berättat ännu? :)

• sophiejennifer

Åh va kul! Vi har ju inte försökt ens, bara varit dåliga på att skydda oss.. Jag har inte berättat för min ännu, vet inte vad han kommer säga. Är nästan mer nervös för att säga till honom än att berätta för släkt och vänner senare..

• sophiejennifer

Jag mår också jätteilla på kvällen! Varit sjukligt trött de senaste dagarna med..

Vi har bara varit tillsammans sedan augusti, han är mycket äldre än mg men vi båda har känt att vi är helt rätt för varann (jämfört med tidigare förhållanden). Jag längtar nog mest efter ett barn, men jag tror att han är redo. Vet dock inte vad han tycker om att vi får såhär tidigt och när vi inte bor ihop heller. Han är lite svår att läsa ibland..

• sophiejennifer

Jag ligger i soffan med en liten bebis på bröstet, tänk att få ligga här med sin egen om mindre än ett år! 

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012