Vi som väntar smått i September 2012
Efter en liten blödning och fyra timmar på gynakuten fick vi se vår underbara räka. Lilla bebisen hade blivit så stor helt fantastiskt. 14+2 idag och nu ska jag verkligen börja slappa av på riktigt!!
Efter en liten blödning och fyra timmar på gynakuten fick vi se vår underbara räka. Lilla bebisen hade blivit så stor helt fantastiskt. 14+2 idag och nu ska jag verkligen börja slappa av på riktigt!!
Vi har äntligen bokat semester, vi gifter oss i Maj men då kände jag det var lite väl sent att åka på bröllopsresa så vi bokade en bröllopsresa innan bröllopet istället . Så den 16/4 bär det av till Hurghada Egypten, då i vecka 20 så jag hoppas det inte sker något oväntat.
Vad ska man egentligen tänka på när man ska resa gravid, mer än stödstrumpor, inte sola för mycket och ha en bra försäkring?
sägas bör också att i slutet av maj alltså efter bröllopet ska ja har min slutexamination av min c-uppsats, samt examen så känns ju inte aktuellt att vara i utlandet då :) Hujedamig vad nöjd jag kommer vara den 1:e juni färdig sjuksköterska och stor som en val :P
Jag känner fortfarande inte av lilla bebis...imorgon 16+0 var den exakta dagen när ja började känna med sonen, hade väl förhoppningar om att känna tidigare denna gången men icke....
Jag känner fortfarande INGENTING av bebisen och trots ja vet vet vet att ja inte borde oroa mig alls så gör ja det. Vi såg ju bebisen sprattla runt i vecka 15 så risken att något är fel är väl liten men åhhh va jag skulle göra mycket för lite bubbel eller en riktig spark. Kände ju i vecka 16+0 med sonen, idag är jag 16+4....
längtar så till rul 10/4 efter det måste ja verkligen lova mig själv att sluta noja...