Inlägg från: sexhundra |Visa alla inlägg
  • sexhundra

Vi som väntar smått i September 2012

Jag ska tillbaka på onsdag och minns faktiskt inte va bt va på. Va så yr och konstig när jag kom in så har minnesluckor. Hade inte journalen med heller, men minns att hon sa att det va högt, brukar annars ha väldigt lågt!

• sexhundra

Hej igen! Idag var mina värden mycket bättre. Skönt!! Min bebis ligger fortfarande i säte, så ska på vändningaförsök nästa vecka. Är tveksam mot det, min bm sa att ja fick vägra om jag kände att jag inte ville. Nån som har nån erfarenhet om vändning och hur gick det för er?
    Är i v35 nu, så hon trodde inte han skulle vända sig till nästa gång.

• sexhundra

I värst landsting är det förbjudet att föda säte, så om jag inte gör ett försök eller det inte lyckas blir det snitt. Jag känner inte för att utsätta mig för ett vändningaförsök, då det gör ont bara dom trycker på magen och bara själva processen skrämmer mig. Men samtidigt vill jag inte snittas och väljer jag snitt känns det som jag väljer den "enkla" vägen!! Mycket funderingar..

• sexhundra

Hon trodde inte att han skulle vända sig, för han hade inte så mycket plats. Och dom gjorde tydligen inte försöken senare än v36 om det skulle dra igång. Snittet skulle dom göra i v37-38 redan!!

• sexhundra

Angie99 hur har ditt sf mått varit? Min var bara 30 idag, är i v35!! Tyckte det va lågt, men det är väl för att han ligger fel.

• sexhundra

Är det nån som vet om bebisen kan fixera sig med rumpan ist för huvudet? Har haft sjukt mycket stickningar i underlivet idag och den ligger fortfarande i säte.. :/

• sexhundra

Okej, och när den fixerat sig med rumpan kan man vända han då?

• sexhundra

Okej, då är jag med! :) och när dom fixerar sig så känns det väl som massa stickningar och dragningar neråt? Vill så gärna att han vänder sig!!

• sexhundra

Har vatt på kontroll hos bm idag för att se om han fortfarande ligger i säte. Hon kände inte huvudet uppåt lika tydligt som sist, men inte heller nått huvud neråt. Hon trodde att han ist fixerat sig med rumpan. Jag tycker att han ligger längre ner, men tycker ändå jag känner huvudet på samma ställe och likaså sparkarna. Är det nån som haft en bebis som fixerat sig med rumpan och isf kände ni nått annorlunda?
    Är i v36 nu, fick tid för vändning på torsdag. Hoppas bm har fel och att det är huvudet neråt.

• sexhundra

Leiabus, jag va helt säker på att min låg i säte och bm hade bekräftat det också.. Hade sparkar ner, hickan ner, ja allt va ner. Sen buffade det som tusan och nu är han tydligen vänd! Kände inte när han vände sig, men låter sin din ligger rätt..

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012