Inlägg från: litenplutt |Visa alla inlägg
  • litenplutt

Vi som väntar smått i September 2012

Lillapluppen- lät ju inte alls okej de där, varför inläggning? Inte läst en massa tidigare sider. Lycka till iaf.

• litenplutt

Nu jädrans bygger h*n ut. Det känns verkligen på vänster sida.
    Stor som en persika enligt en app.
    Magen rundar ut sig mer och mer. Hej då plattmagen. Har gått ner 5kg sen inskrivningen men ser snarare ut som +5kg.
    2veckor kvar tills vi får se Lill fis. Längtar.
    Blir första kollen för oss.
    Blir skönt då min sambo ej vågar hoppas än

• litenplutt

Idag va vi på barnloppis:)
    Hade kunnat handla ihjäl mig på barnkläder men bet mig i läppen och köpte bara 1 baby overall som h*n kan ha i vinter. En vit.
    Jag vill inte köpa för mycket innan vi vet kön även fast de finns mycket som är neutralt.
    Vagnen vi titta på va inget för oss. (Märke Leviroo )

• litenplutt

Nu har jag fyllt i formulär för att få babybox från barnenshus och apoteksgruppen:)
    Gratis är gott;)
    Finns de fler snälla ställen med liknande?

• litenplutt

Någon som vet vart man kan få tag på info om bra och dåligt om olika barnvagnsmärken??

Hittat en jätte fin vagn men såg priset 2500 för 8delar (ny från butik) kan inte låta bli och undra - hur säker e denna??  

• litenplutt

Info om vagnen

Unik barnvagn med impregnerade tyg som är barnvänliga. Tyger är skyddade mot dåligt väder, bleknar inte,ingenting läcker, därför barnen känner sig bekvämat.

Mjuk fjädring gör att man kan gunga barnet.
    VIP är utrustad med många reflekterande element som bidrar till att förbättra säkerheten. Fördelar och utrustning av barnvagnen:
    - Ergonomiskt handtag Höj-och sänkbart handtag - Myggnät (ingår i standard utrustning!) - Lätt, rörligt bärare med avtagbar tittlucka (mjuk, platt botten är mest lämpligt för nyfödda). - En stor påse - Räcket (sytt med genomskinlig folie) - Stor varukorg med styv botten - Fem-punkts säkerhetsbälten (två axelbälte, midjebälte och benbälte med dubbla remmar som säkrar att barnet löser inte bältet själv.)
    - Fastlåsning på båda sidor täcka för ben. - Fastlåsning för djup funktionen försedd med en liten ficka - Sitsen med tittluckan och täcke(skyddr mot dåligt väder) - Sitsen har en vagga funktion - Justerbart fotstöd (sytt med genomskinlig folie) - Löstagbar baksidan av tittluckan(klimatiska version) - Tittluckan är utrustad med ett solskydd - Mjuk fjädring (Stötdempare på alla hjul) - Fyra bromsar ingår i standardutrustning! - Metal hjul (aluminium imitation)
    - Tittluckan är utrustad med en stor bakficka och fyra små sidofickor - Justerbart ryggstöd (tre lägen) -Tyst och enkel demontering av barnvagnen -Två fönster för ventilation - Fyra bromsar - Regn folie som täcker hela barnvagnen (Ingår i standardutrustning!)
    Barnvagn komplett - 8 delar kostar 3.600sek
    12 mån garanti,
    1. Liggvagn 2. Sittvagnen är för lite större barn 3. Bilbarnstol - att montera som barnvagn (certifikat ECE R44/04) 4. Stor väska 5. Flaskhållare 6. Insektsnät 7. Regnskydd 8. Sköt - matta - mjuk

--price: lowest firstprice: highest firstname: A to Zname: Z to Ain-stock first

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012