Inlägg från: litenplutt |Visa alla inlägg
  • litenplutt

Vi som väntar smått i September 2012

Jag + igår och vet att lillen blev till på julafton=P

Jag har fått olika datum på olika kalendrar men går efter bebis appen på mob och där är BF 17 Sep.
    Efter 2 missfall hoppas vi på 3e gången gillt!   

• litenplutt

AngelinFear skrev 2012-01-09 11:04:44 följande:
    Nu har jag fixat folsyra iaf som ska börjas med idag :), sedan tänkte jag hämta ut baby to be-box, men dom hade redan fått slut på den innan november förra året... De var lite tråkigt :(Grattis, hoppas på att de går vägen denna gången! {#emotions_dlg.flower}

Choccolat skrev 2012-01-09 11:05:22 följande:

Åh så roligt! Välkommen hit!!! Denna gång ska det gå vägen! =)
    Tack tjejer!!!

Grattis till er med {#emotions_dlg.flower}

NÅGON här inne som är en Uppsala bo??      
  • litenplutt

Ni som köper streck testerna... är d inte bättre o köpa clearblue som visar om du är eller inte är gravid och även vikken vecka du är på??
    Jag har bara köpt dem och dem har vart toppen=D Så slipper man stå där med ett halv taskigt streck och man e osäker på vad d egentligen visar.
    Bara en tanke.   

Idag mår jag illa och molvärk... 4+0 idag.  

• litenplutt
    LillaBabyK skrev 2012-01-09 13:13:56 följande:
    Jag föredrar streck. Känns mer som att dom kan visa tidigare än digitalt, att digitalt är starkt ja eller starkt nej. Tänk om det är svagt pytte ja och så missar man det! Nu är det säkert inte så men så känns det :)

Mina streck har varit väldigt tydliga egentligen, det är ens egna hjärna som spökar med en.

Ja d e nog en smaksak=P

• litenplutt

Karriis: jag kissar massor och är kissnödig hela tiden även fast de inte alltid kommer någe.

• litenplutt

5+0 menas väl att du gått 5 hela veckor.

5+4 exempelvis betyder att du gått 5 veckor och 4 dagar... alltså inne på v6.

De e ju skit krångligt innan man kommer in i de=P Rätta mig om jag har fel någon.    

• litenplutt
    StarStruck skrev 2012-01-11 13:26:00 följande:
    Fler som bli konstigt mätta?
    Det blir samma sak varje gång jag äter, jag känner att jag inte får ner en smula till men känner mig ändå jättehungrig:/

Känner igen de där... jag har alltid vart liten i maten men nu blir jag mätt av ingenting och bara 30min efter så är jag vrålhungrig igen... haha...
  • litenplutt

Jag jobbar vaken natt 21-08 på ett boende för autistiska ungdomar.

Har berättat för dem närmsta. 

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012