Edds skrev 2012-08-03 17:04:15 följande:
Hoppas allt är bra med er som ligger inlagda !
Jag har varit helt förtvivlad de senaste dagarna över detta med BB vistelsen. Till ungefär 99 % får pappan stanna så länge man är där, de är inte ofta det är fullt på vårt sjukhus med andra ord. Men de flesta av er verkar typ dela rum med en annan mamma? Jag trodde inte ens att det existerade (jag trodde verkligen att hela familjen mamma pappa barn är tillsammans från första till sista stund där)
Jag är livrädd för att behöva dela rum med en annan mamma.. jag hade inte klarat av om de sa att min sambo måste åka hem och sova. aldrig ! :( Hoppas verkligen jag slipper det !
Med mitt första barn så fick pappan stanna tre nätter med mig på sjukhuset, med andra barnet fick han stanna en natt sen fick jag dela rum med nån tjej som snarkade som en galning hela natten så efter det åkte jag hem! Med tredje barnet så fick pappan inte stanna alls
Denna gången åker jag hem bums om inte min kille får stanna, tycker precis som du Edds att det är galet att man ska få dela rum med nån annan människa som man inte känner, man behöver stödet från pappan och hur kul kan det va för honom att åka hem helt ensam? Hoppas din kille får stanna med dig och bebben, det är så det ska va tycker jag!