Vi som väntar smått i September 2012
Hej tjejer! Grattis alla nyplussade! Ansluter gärna! Ett svagt men tydligt plus idag på äl+9/bim-5 är så överlycklig! 8 försök och 1 mf så verkar det verkligen vara vår tur att få syskon till lillkillen!
Hej tjejer! Grattis alla nyplussade! Ansluter gärna! Ett svagt men tydligt plus idag på äl+9/bim-5 är så överlycklig! 8 försök och 1 mf så verkar det verkligen vara vår tur att få syskon till lillkillen!
ÄngelnDennis: tack! Åh beklagar er förlust efter er son
Min blev överlycklig! Vi har ju kämpat i 8 mån nu så är väldigt efterlängtat!
Makeawish: stort grattis!! :)
Sophiejennifer: beklagar så missfallet :(
Katharina: Stort grattis och välkommen i gänget :) känner igen mig så i det du skriver, är också mkt nojjigare denna gång. Hade missfall i aug som spätt på oron lite extra.. Testar för att se att strecken blir starkare, blev svagare å svagare innan blödningen sist. Har även bokar tidigt ul i v 8 å hoppas det kan hjälpa mig att slappna av lite.
Har nästan inga symtom alls ännu, med sonen kom de v.6-7 får se om det är samma denna gång, känns så overkligt när man i stort sätt känner sig som vanligt. Längtar så efter mage å sparkar!
Kan tipsa alla er som har en iPhone att ladda ner appen iPregnant. Den är toppen, man kan fylla i symtom, lägga in bilder, lägga in läkartider, den säger till när ny vecka osv. Verkligen super! Rekommenderas varmt! Kostade 28 kr men tror det fanns en gratis men har kanske inte alla funktioner
Håller med om att det är LÅNGT kvar tills september men vi får tänka på vilken fantastisk resa vi har framför oss med växande magar, ultraljud och helt magiska sparkar! Att vara gravid är en helt fantastisk upplevelse så vi får njuta av det för fullt fram tills det är dags att träffa våra små mirakel!
Gott nytt fantastiskt och bebis-fyllt 2012 tjejer!
Åhh nu har appen börjat krångla igen! Går inte att göra vissa tecken för då bryter den å skickar bara det man skrivit innan det tecknet, surt! Hade skrivit långt inlägg som försvann, bara första meningen kom med.
STORT grattis till alla nya plus!!
Har också svårt att hålla hemligheten, vi berättade för min familj igår och sambons får veta nästa gång vi ses. Även två nära vänner vet. Känns skönt att om något går fel så vet våra nära varför vi mår dåligt och kan då finnas där. Sonen kommer dock inte få veta något förens efter RUL när vi om allt ser bra ut. Längtar så att få berätta att han ska bli storebror.
Hur mår ni? Känner ännu inte av så mkt symtom, haft ömma bröst hela tiden men idag har jag börjat känna ordentligt med växtvärk och extrem trötthet! Ännu inget illamående, får se om jag klarar mig denna gång eller om det kommer komma smygandes.
N1987: det är nog växtvärk, har också den där ilande känslan, det liksom drar och stramar, en annan känsla än mensvärk! Underbart att tänka att det är bebisen som bereder plats. Håller med om att det är underbart med symtom, fick tidigt mf i aug så är orolig och tycker det skulle vara skönt med symtom som bekräftar att det händer saker därinne. Med sonen kom illamåendet först runt v. 7 tror jag. Kommer ihåg att jag beklagade mig att jag inte kände något och att jag ville ha symtom, ångrade mig bittert när jag låg och kramade toaletten i ca 10 veckor sen
Sexhundra: i Sthlm där jag bor kan man boka privat vul/ul men det tidigaste jag sett att de vill göra är i vecka 8, just för att man ska kunna se hjärtat! Kostar då ca 500-600 kr att göra det men det kan det ju vara värt! :)