Vi som försökt ett tag utan plus
Dag 14 och 28 är siffror som stämmer för kvinnor med en regelbunden och normal cykel, med en lutealfas på 14 dagar. Din är oregelbunden och därför gäller detta inte dig. Du måste räkna annorlunda.
Dag 14 och 28 är siffror som stämmer för kvinnor med en regelbunden och normal cykel, med en lutealfas på 14 dagar. Din är oregelbunden och därför gäller detta inte dig. Du måste räkna annorlunda.
Kanske 4a: Åh tack! Tänk att alla är så överens om att det är ett plus. Och här sitter jag och är vrång och fegis som inte vågar tro det. Kanske ska slösa mitt digitala redan i morgon bitti. :) Vi får se hur det blir.
Tack!
Tack Stegen! Fina du!
Maramina: Jag hoppas verkligen att du har rätt! :) Tänk om det står INTE GRAVID. Då knäcker jag nog ihop tror jag. Nåväl, det visar sig i morgon.
Skönt att ni har talat med varandra och har en plan. Det brukar alltid kännas lite lättare när båda är på samma plan. Men jag förstår att du har dubbla känslor inför det hela. Du kanske mår bra av en liten paus så du får känna efter ordentligt och komma till ett beslut som verkligen känns helt rätt för dig. :)
Kram!
Lillnosen, jag håller tummarna att inget rosa kommer, men att ett fint plus dyker upp istället. När ska du testa?