Inlägg från: Stargazers |Visa alla inlägg
  • Stargazers

Vågar dock inte tro på det fullt ut, känns som att det lika gärna kan vara negativt om några dagar... Allt blod känns ju verkligen inte som ett gott tecken. Blöder ju som vid en vanlig mens.

• Stargazers

Tack!! Men vågar som sagt var inte riktigt tro på det ännu. Jag har inte ont, men det kan ju ändå vara ett missfall.

• Stargazers

Mm det är nog bara att avvakta och se, all denna väntan gör en galen! Jag tror inte att det kommit nå klumpar, men jag har väl heller inte varit jätteuppmärksam i och med att jag redan trodde att det var kört. Sen har det nog inte riktigt kommit lika mkt blod som vanligt, men det känns ändå oroväckande. Får se hur mkt jag blöder idag. Usch det är säkert ett missfall ändå :(

• Stargazers

Calabalic: Jag drack nyponsoppa och drickyoghurt, men jag fick inga restriktioner om att inte dricka mjölkprodukter. Men nyponsoppa borde ju gå bra?

• Stargazers

Ingen aning om varför de har den rekommendationen. "Min" klinik sa bara flytande, inga mer specifikationer än så, och att man fick dricka så mycket man ville ändå fram tills det var dags. Dock bör man ha tömt blåsan just innan för det kan trycka på ganska mycket på blåsan och då blir det jobbigt om den är full :)

• Stargazers

Wittra jag håller med, all den här väntan är sjukt jobbig och jag kommer nog aldrig att vänja mig vid den...

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus