Vi som försökt ett tag utan plus
Hej på er töser.
Jag kikar in då och då. Det är roligt att ni skriver så mycket. Jag vet att jag sa att jag nu skulle komma tillbaka och komma in i kämpar-mode igen. Jag trodde verkligen det, men det verkar inte bli så. Jag har ingen som helst koll på cykeln. Om jag fick någon ÄL denna månad så är den nog i alla fall förbi vid det här laget, men jag har ingen aning om när den i så fall inträffade, inte heller vilka dagar vi har haft sex. Ända sedan jag knäckte ihop efter den där hemska överstimuleringen och där tre guldäggen som inte blev något, så har jag inte hittat tillbaka.
Jag mår inte dåligt och känner mig inte deppig, jag känner egentligen ingenting. Jag tänker på annat och när mina vänner frågar hur det går med bebisverkstaden så blir jag själv undrande över varför jag inte ens försöker längre - var tog längtan vägen? Den här månaden var tänkt att vara försök nummer 23, och min man har verkligen försökt, men jag fixar det inte längre helt enkelt. Visst, vi har haft sex och det finns säkert en chans att vi haft det under ÄL-dagarna, men för min del finns ingen ork. Ingen ork att ens tänka på det.
Jag önskar att jag hade samma tålighet och kämparglöd som jag haft hittills i det här kriget, men jag är bara så slut. Så trött på det. Så nedslagen av alla misslyckanden så ingenting finns kvar.
Jag håller mig kvar i kulisserna och lämnar lite spår här och var, men jag tror inte jag kommer att vara så aktiv som jag tidigare varit. Kanske kommer styrkan tillbaka igen. Jag hoppas det, för min älskade mans skull. Tills dess... KÄMPA PÅ BRUDAR!!! Fortsätt vara så fantastiska och stödjande som ni alltid är.
Kram på er!