Tentan avklarad och förhoppningsvis (troligtvis) klarad! Såååå skönt att det är gjort, shit vad jag har pluggat sista tiden. T.o.m. drömt om det jag pluggar..! Nu väntar andra halvan av kursen, en tenta på det och ett grupparbete, sen ska jag ta loooov ända tills jag känner mig sugen på att plugga igen.
Äl är över för min del, vi fick till det 1 och 2 dagar innan men inte på självaste dagen. Var så trött att jag storknade så jag pallade verkligen inte. Hoppas det räcker ändå, annars kommer det ju alltid en ny månad..
Hade varit så extra gött om det lyckades nu annars får jag mens precis den veckan vi är i Egypten. Men det får väl gå det oxå om det nu blir så. Det löste sig föresten inte med min mammas semester, men nu har jag vetat det ett tag och smält att det är så det blir. Bittert, men det är som det är, och det kommer bli en bra resa ändå. Pappa och alla syskonen är iallafall med, och min sambo köper mammas biljett så det känns ändå helt okej nu. Ska bli skönt med ledigt, sol och värme! Och sen blir det spa med några av er goingar kort därefter, längtar. :) Har inte heller betalat ännu men gör det på måndag, spat vill jag inte missa!
Puss på er alla finingar