mamma0702 skrev 2012-08-19 16:22:07 följande:
Nellin! Inga symptom ännu :) brukar ha ont i tuttarna måååånga dagar innan mens.. Men inte nu .. Ähh.. Vi får se , har ju hänt nån gång att Mensen kommit utan symptom förr men hoppas ju såklart så himla mycke :)
Tänkte testa imorgon och se .. Visst e det morgonurin som är bäst ?? Sist jag testade så va det typ 6 år sen och då va det en vecka efter bim så då va det ju vääldigt positivt ändå.. Fattade inte riktigt då att jag va gravid .. Trodde att Mensen skulle komma även fast vi va inne på försök 8 och nästan hade gett upp..
Vi får hoppas att frånvaron av symptom är just ett symptom! :) Jag hoppas för din skull! Morgonurin är bäst just för att det då normalt var länge sedan man kissade. Ju mer koncentrerad urin desto lättare för testet att känna av. :) Uppdatera gärna när du testat! Och kom ihåg att det fortfarande är tidigt, så ett negativt test är ingenting att hänga läpp för i det här skedet! :)
kanske 4a skrev 2012-08-19 16:34:56 följande:
Åh turkiet vad härligt! Nej inga symtom direkt, lite molvärk men inget utöver det vanliga. Sista två gångerna jag plussade fick jag massa finnar på konstiga ställen, ganska tidigt, och det har jag inte nu. Läste om din magvärk, jag har ju haft två X men aldrig haft ont före v 5. Hoppas det var en rejäl äl och ett guldägg som borrar sig in!
kram
Ja, jag har förstått att man inte känner något förrän långt senare vid ett X, så nu är jag lugn. Jag har fortfarande lite hugg, stick och molande då och då. Är öm på vänster sida. Jag hoppas att det beror på att någonting har fäst där inne. :)Annars har jag inga som helst symptom på varesig graviditet eller mens, men det är ju trots allt en vecka kvar till BIM så det är bara att ta det lugnt.
Jag håller tummarna för att du får finnar på konstiga ställen och ett fint plus!