• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

Nellin, va tråkigt mensen kom...Gråter Hoppas ni får snabb tid till ferten nu!! Försök å njuta av semestern och ladda batterierna och vårda kärleken. Kram!! Hjärta

vårväntanoch..men jäkla mens till att komma å förstöra våra drömmar Skrikandes Kram!! {#emotions_dlg.flower}

Williams mamma, välkommen!! Solig Vi har en särskild tråd för bimlistan och den hittar du här: www.familjeliv.se/Forum-1-336/m65594227.html
  • JZ79
    Ella, grattis på födelsedagen!! Hoppas du får ett plus i försenad födelsedagspresent nästa månad Tungan ute Om din gyn säger du är ok får du lita på det Glad Om ni snart försökt ett år kan ni ju få utredning så din kille kollas också. Bara för att han har barn sen tidigare kan det ju  ändå vara nått där som inte stämmer. Sök hjälp när det gått ett år..

mamma0702, va skönt att inte ha riktig koll på cykeln..blir lite semester Skrattande Din sambo har ju några dagar på sig att piggna till...Drömmer
  • JZ79
    Em me skrev 2012-09-02 19:15:20 följande:
    Nu har jag vart borta härifrån några dagar. Allt känndes så hopplöst så har fått bli lite festande. Man måste leva lite med. .. Förväntar mig inget denna gången ..
    Härligt att koppla av å festa lite Skål Det är väldigt viktigt att leva under tiden man försöker tror jag! Det blir lätt så att allt handlar om bebisverkstad, äl, bim, mens osv..Vi får inte glömma bort våra nära å kära Glad
  • JZ79
    Ella82 skrev 2012-09-02 19:18:54 följande:
    Tack så mycket :)

Ja jga hoppas också på det... trodde aldrig att jag skulle hinna bli över 30 år innan jagf fick barn... mend et blev jag ju idag :P hihih

Jo jag vet... vi har ju redan varit hos en läkare och kollat mina värden och gjort VUL där han kollade på mina ägg... Ska ringa igen imorgon och beställa tid... Dom sa att jag skulle ringa efter Augusti mensen... Så får vi se om jag kanske får pergotime (eller vad det nu heter) eller nått. Jag hoppas att jag ska ha så fullt upp med min 30års fest att jag ska glömma av allt vad BIM och Ägglossning heter :P
    Ush jag önskar bara att dessa gravsymtom kunde ge med sig nån gång! mensen har ju kommit! men idag mår jag illa till och från och har ätit massa sötsaker, kissar lika ofta
     och stora bröst (inget varken jag eller sambon klagar på ;) ) hihi men dom brukar bli mycket mindre när mensen kommer igång.

Hur går det för dig vännen?
    jag bara väntar känns det som Flört Bim 11/9 och det känns som en evighet dit..Kanske försök 15 är då vårt mirakel sker Drömmer Vi måste få hoppas, även om det kanske inte är så troligt att det blir denna gång heller....Obestämd
  • JZ79
    Pastell skrev 2012-09-02 20:55:29 följande:
    Nu är jag tillbaka från möhippa och annat

Vad trist med mens för endel här inne

Välkommen nya i tråden

Här har faktiskt inte mensen kommit som jag trodde redan i fredags, har känt hela helgen den varit på G men icke. Tappen är väldigt förvirrande då den ändrar sig hela tiden, från låg till högt och mer öppen till stängd. Så jag vet ingenting. Mina bröst är fortfarande ömma, så man hoppas ju in i det sista Dag 26 idag.
    Skoj med möhippa!! =)
    Spännande att mensen inte kommit.....När ska du testa??? Tungan ute
  • JZ79
    Pastell skrev 2012-09-02 21:34:21 följande:
    Ja egentligen är jag ju inte sen, men har ju känt rejält mensvärk flera dagar som den verkligen skulle komma,som man gör innan den kommer. Men vi får se. Ska vänta en vecka iallafall   Hur går det för dig ?
    här är det bara seeeeeeegt till bim 11/9 å ätit helt galet denna helg FörvånadSkäms Nya tag imorgon! Lättare när det är vardag (även om jag är hemma hela dagarna just nu) När mannen är hemma på helgen blir det gärna extra mys....
    Håller tummarna för dig vännen!
  • JZ79
    72dagar, trist med negativt test. 1 äl på 2 år känns ju inte riktigt som att det skulle räknas som egen äl Obestämd Stå på dig och vill han inte hjälpa dig, byt läkare! kram

Malin, trist med minus, men du har fortf. stora chanser att plussa! Så länge mensen inte kommer så...Glad

Miamiamia, ibland kan äl vara sen av olika anledningar...nån gång om året kan den hoppa över helt. Fortsätt testa, risken är ju också att du missat stegringen. Hur ofta testar du? Du kan missa äl även om du testar 2 ggr/dag..

Ciccie, ja sjukdom och mediciner kan nog göra att din äl inte kommer när den ska..Mår du bättre nu?? kram!!

Vårväntanochlängtan: vi är några härifrån som hänger i denna tråd för att peppa varandra till viktnedgång för att öka chanserna till + Välkommen in om du vill! Skrattande www.familjeliv.se/Forum-1-32/m66145224.html
  • JZ79

Pastell å Tussilago; nu är de er tur att plussa har jag bestämt!!! :D kram på er

• JZ79
    Pastel, fy fan för mensen Skrikandes Många kramar till dig!! Å du är inte alls värdelös! Så får du inte tänka gumman, KRAM Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Malin, det är en skön känsla när utredning äntligen är bokad! Lycka till! Solig

Nellin, välkommen hem!! Wow vilken snabb tid Skrattande

Cindy, va tröttsamt när kroppen krånglar! Mens är skit! Skrikandes Kram!! {#emotions_dlg.flower}

72dagar, va bra att du fick puregon utskrivet!! Det är en spruta eller? (inte helt insatt i det där...)
  • JZ79

Malin: ska du till gyn? På mig gjorde de vul å klamydiaprov + att han frågade mig ä mannen massa frågor. Vi fick varsin remiss med blodprover (många olika hormonprover +hiv å sånt) å mannen fick även remiss för spermaprovet.det var standard att göra så på min gyn verkar det som.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus