• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

Ciccie, krya på dig!! {#emotions_dlg.flower}

mamma0702, skitmens! Skrikandes  kram!! {#emotions_dlg.flower}

Sirisue, gör allt det som 72dagar skrev i sitt inlägg till dig. Låter som du har det riktigt jobbigt nu, vet inte vad man kan säga. Skriv av dig dina tankar här inne, bra att ventilera sig lite. kram!!! {#emotions_dlg.flower}Hjärta

72dagar, men om 10 dagar hoppas vi att du har massor med tecken Solig

Nellin, w0w va spännande!! Å förstår det måste klia i fingrarna..jag hade inte klarat mig från att testa om jag haft tester hemma. Hoppas, hoppas att det blir ett starkare plus nästa gång!! Men du...vi måste ju få veta innan du åker till Turkiet! Cool Kram å tumhållning från mig!
  • JZ79
    72dagar skrev 2012-08-23 22:31:34 följande:
    Haha känner igen det här med testberoendet :) tog ett extra äl-dan bara för att få två starka streck
    Hihi, underbart!! Flört
  • JZ79
    Nellin, blä för negativt test!! *kramarom* Hoppas att du ändå är gravid å får dig ett fint starkt plus nere i Turkiet!
    OM du inte är på smällen nu (det hoppas vi ju alla att du är Glad) så behöver det inte ta 3 månader att få tid på ferten. Enligt vårdgarantin ska de erbjuda tid inom 3 månader, men de kan ju ha tider före det...ring å be dom kontakta er vid ett eventuellt återbud då kanske ni får komma dit ännu snabbare. Hoppas ni får en fin semester och ta hand om varandra och kärleken CoolHjärta

Ciccie, usch va jobbigt...samma antibiotika som förra gången eller ny sort? Om du fortsätter spy måste du ringa läkaren..Risk är ju att du spyr upp medicinen och då blir du ju inte frisk.. Obestämd Krya på dig!! {#emotions_dlg.flower}

BaPumba, när åker du??
  • JZ79
    Ella, välkommen!! {#emotions_dlg.flower}

Solrosen, va skönt att hans prover var bra! Räcker ju med en grej som hindrar en liksom...kram!

Här är det äl-vecka på G å planen är att ligga varannan dag..typ. Makens spermier är ju inte de bästa (om inte antibiotikan hjälpt), så varje dag är inte så bra för oss. Hoppas på ett mirakel denna månad. Tror jag får pos äl-test imorgon..verkar så på stickorna och det känns i kroppen att det är på G. Lite för tidigt egentligen, men bara att gilla läget.

Nu blir det filmmys med en vän och hennes 3 månaders bebis Hjärta
  • JZ79
    Stora My, det stegrar olika snabbt för oss tror jag. Teststrecket ska vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket för att räknas som positivt. Då sker äl inom 48 timmar typ. Testa minst 2 ggr/dag så du inte missar stegringen. Å framför allt..ha massor med sex Flört
  • JZ79
    Rebster, jag undrar också hur det går??  Tungan ute Är du på tjocken? Drömmer Hur blev det med ditt prov osv?? Uppdatera snarast! ;)
  • JZ79
    Rebster skrev 2012-08-25 09:00:29 följande:
    Hej tjejer! Mensen har inte kommit och inga spottings heller förutom lite brunt. Har mensvärk till och från så tror att den kommer idag eller imorgon. Det är ok om den kommer imorgon också för man kan lämna på dag två också. Jag smörjde mig nog lite för länge med progesteronkrämen, därför blev mensen sen. Så hoppas hoppas att den kommer senast imorgon!
    ...men du kanske är gravid?? =) eller var det du som va säker på att du inte haft äl? Nu är det så många aktiva här i tråden att jag blandar ihop lite Skäms Bra iaf att det verkar som du kan ta ditt prov denna månad =) Gör progesteronkrämen att du inte fåt spottings? eller varför tar man den?

Nellin, bra att du uppdaterar oss från Turkiet Cool

Li15, välkommen! Bra att du har tid till gyn, men hoppas du är gravid nu å slipper gå dit Skrattande Vi har en BIM-lista och den hittar du i denna tråd: www.familjeliv.se/Forum-1-336/m65594227.html
  • JZ79
    Li15 skrev 2012-08-25 15:56:09 följande:
    BIM idag, ingen mens och ett neg grav test nu på eftermiddagen. Spelar det nån roll om minuset är starkt eller svagt?
    Hur menar du? minuset? vad är det för test?
    bild?
  • JZ79
    Li15 skrev 2012-08-25 16:23:40 följande:

Ja om minuset är väldigt svagt, på ett CB test. Men det kanske inte spelar någon roll om det är starkt eller svagt minus?
    aha, cb..tänkte på andra test å där finns det ju bara kontrollstreck och teststreck..inget minus.
    Det ska inte spela nån roll, det är ju ett plus som räknas Glad Så länge mensen inte dyker upp så får du fortsätta hoppas =)
  • JZ79
    Nellin skrev 2012-08-26 11:12:42 följande:
    Idag är det BIM här. Testade med CB och fick negativt. Jag fick bara det här smala plusstrecket ni vet, som CB gärna ger. Så först blir man lite lurad, eftersom man ser ett lodrätt streck, men så inser man att det är för smalt. Nåväl, får se om mensen dyker upp här snart då.
    drygt när cb testen är sådär med sin smaaaaala streck :/ Så länge din mens inte kommer håller jag tummarna iaf!! Åker ni ikväll?
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus