Ja jag har har haft en jäkla otur med sjukdomar :( Det gör så ont i mig att behöva Stoppa i mig en massa mediciner som jag vet påverkar min kropp och mina chanser att bli gravid :( Det är psykiskt jobbigt, men jag måste ju bli frisk från alla infektioner och virus :( Försök 17 nu.. Det känns sjukt att skriva ut de siffrorna, trodde aldrig jag skulle sitta här 1.5 år senare utan ett enda plus :( Det gör sååå jäkla ont!! Ikväll har jag en down period, känner mig så världelös och ledsen! Kan inte ens titta in på Facebook, för bara de senaste två veckorna så har fem av mina vänner fått barn.. Sitt andra barn.. Och bilderna dyker upp hela tiden. Jag är så glad för deras skull, men samtidigt sååå avis!!
Sen ringde svägerskan mig idag och pratade på om sin graviditet.. Men får skylla mig själv då jag lovat henne att finnas under hennes graviditet. Vi hade hoppats på att gå igenom detta tillsammans! Hon är beräknad januari och så lycklig, vilket jag självklart är för hennes skull med! Men jag orkar inte träffa henne nu, även om jag vill.. Men hon förstår som tur är, hon vet om allt!
Nä nu ska jag lägga mig och sluta deppa! Min tid kommer väl den med.. Ska ringa doktorn imorgon och boka in en tid för mig i o sambon!