Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Tack för svar! Jo först sa dem i telefonen att man ska räkna 20 dagar framåt o på infon som de skickade hem så står det CD20. Det var bara det att jag inte visste om man skulle räkna med de här brunröda...men då vet jag. Riktig blödning alltså.
Jag pendlar mellan att vara glad, arg och ledsen. Jag ska äta samma mediciner som sist. Bävar för Suprecur då jag avskydde det. Mådde hemskt dåligt. Sedan i mina bittra stunder kan jag undra varför just denna gång kommer gå bättre? Så trött på min kropp....
Fick höra av en på jobbet den där klyschan om att något par försökt jättelänge och sedan varit nära att ge upp "och då gick det..." Jaha,,,vad fan ska jag med den informationen till? Folk har ingen aning...så jävla clueless om hur allt det här. O vad det gör med en. Vill inte prata något större om det heller på jobbet med de kollegor som vet...jag känner att jag är på väg att börja gråta. Sedan vill jag inte att någon går runt och tycker synd om mig.
Lycka till i Aten, JZ. Det låter riktigt lovande.
"något gått fel"...öh...fan vad trött jag blir på den här cirkusen med blödningar, ägglossning oisv.. min kropp har ALLTID gjort såhär. Sällan jag har bara börjat blöda klarrött rakt upp och ned.... inte menat att vara grinig mot dig , tack för svar..men jag blir så trött på detta. Har varit svinskönt att ha paus från alltihop.
Nej, nu ikväll kom klarröd blödning ...så första cykeldag är idag. Dvs om 20 dagar är det den 26 och då börjar jag spraya...Som sagt, kluvna känslor, är ju positivt att jag ändå har kvar 2 gratisförsök på SU men samtidigt hade jag så innerligt hoppats på att slippa åka dit igen för det. Suck....
Pusheen, lycka till imorgon!! Hallonbacken..samma till dig såklart!
Lycka till idag Hallonbacken och Pusheen
Tack för lyckönskningarna! Jag fick dock samtalet jag inte ville ha idag. Det hade slutat att utveckla sig så det blir ingen ET idag. Blir till att snällt invänta mensen och sen nästa mens igen så kör vi igen.
Tack och lov går ju inga poäng förlorade denna gång.
Till nästa gång ska jag börja behandlingen en dag tidigare och använda högre dos från början OCH gå ner i vikt. Gå ner i vikt känns väldigt avlägset just nu när jag bara har lust att tröstäta en hel kladdkaka typ. Ja ja.. Bryt ihop och kom igen, eller hur är det? :)
Tack för lyckönskningarna! Jag fick dock samtalet jag inte ville ha idag. Det hade slutat att utveckla sig så det blir ingen ET idag. Blir till att snällt invänta mensen och sen nästa mens igen så kör vi igen.
Tack och lov går ju inga poäng förlorade denna gång.
Till nästa gång ska jag börja behandlingen en dag tidigare och använda högre dos från början OCH gå ner i vikt. Gå ner i vikt känns väldigt avlägset just nu när jag bara har lust att tröstäta en hel kladdkaka typ. Ja ja.. Bryt ihop och kom igen, eller hur är det? :)
Idag var jag på VUL och de kunde se en äggblåsa på 17 mm. CD 11. Nu är det bara vänta och se och hoppas att ägglossningen som sker är bra och att det blir en bebis på första pergo kuren! :D