• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

wonders skrev 2015-04-19 10:59:41 följande:

Här är allt bara bra. Lillan växer. Har för mig att "redan" även fick någon sprayning eller sprittning med något som skulle öka slemhinnans tillväxt. Också Aten.

Hej fina du! Ja hon gjorde någon sorts sköljning nån dag före ET för att hjälpa

Slemhinnan. Får Se vad penny säger imorgon.

Hur har du det vännen?? Kram
  • JZ79

ET på lördag, flyger till Aten på fredag Hem igen på söndag. Det va stressigt och oroligt innan jag hade bokat flyg och sen hitta ett hotell (typ allt fullbokat ) Nu är det löst..och snart åker jag

Just det...donatorn jag oss 12 ägg!!

• JZ79

Innan resan fick jag en maskot/lyckoamulett som ska bringa tur av underbara Maramina!! Jag och maken har döpt honom till Malte och han har varit med på hela resan

• JZ79

Solrosen, jobbigt när kroppen bråkar Hoppas du får klartecken att börja med Pergo snarast. Kram!

Söndermarken, jag kommer testa på onsdag 6/5. Blodprov, tror inte jag kommer kissa på sticka..så jäkla less på negativa stickor. Vill bara att tiden ska gå snabbt, jag vill veta

• JZ79

Hallonbacken, wiiho va gött! Nu är vi några ruvare på G

Solrosen, skönt att du får starta direkt! Kollar de med vul och får du ta äl-spruta? Vet att någon i tråden gjorde så..men verkar som läkarna gör lite olika när det gäller pergo.

Gweny, skönt att vara på G igen!

Jennso, ja tiden går långsamt..Försöker hitta på saker, men samtidigt är jag så komatrött efter jobb att jag inte orkar mycket mer än ligga på soffan och känna efter symtom

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus